مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تلاش های خستگی ناپذیر ستاد تبلیغات و دفاع از مقدسات عراق + تصاویر

وظایف ستاد تبلیغات و دفاع از مقدسات عراق شامل پشتیبانی لوجستیک و تأمین آذوقه و دارو و سایر ابزار آلات سبک نظامی و رسیدگی به زخمیان و خانواده‌ی شهدا می‌باشد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ روند امداد رسانی و پشتیبانی ستاد تبلیغات و دفاع از مقدسات عراق که تحت پوشش آستان علوی فعالیت می‌کند همچنان ادامه داشته و تعداد بسیاری از رزمندگان را در مناطق عملیاتی تحت پوشش خود قرار داده است.

رئیس اجرایى این ستاد گفت: در پی فراخوان نهاد مرجعیت و فتوای جهاد کفایی مجموعه‌ای از روحانیون حوزه علمیه نجف امثال «سید محمد علی الحلو» و «سید رشید الحسینی» و «شیخ علی الخاقانی» و «شیخ عبدالرسول العطار» با تشکیل یک ستاد مشترک به ساماندهی بخش قابل توجهی از کمک‌ها و امدادهای جبهه پرداختند.

حجت الاسلام «عادل السودانی» افزود: این ستاد وظایف متعددی را از قبیل تبلیغات دینی و پشتیبانی لوجستیک و تأمین آذوقه و دارو و سایر ابزار آلات سبک نظامی برعهده دارد و علاوه بر آن به زخمیان و خانواده‌ی شهدا رسیدگی می‌کند.

وی در ادامه گفت: اعضای این ستاد به صورت دوره‌ای با حضور شخصی در مناطق عملیاتی مختلف با رزمندگان دلاور مستقر در خطوط مقدم جبهه دیدار می‌کنند و به نیازهای آنان رسیدگی می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون