مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
تولیت آستان عسکریین(ع):

سامراء آرام است؛ دوستداران اهل بیت(ع) به زیارت بیایند + تصاویر

علیرغم اعلام تولیت آستان مقدس سامراء مبنی بر امن بودن مسیر منتهی به این شهر، بهتر است زائران ایرانی برای سفر زیارتی امامین عسکریین(ع) از دستورات و تدابیر مسؤولان کاروان خود تبعیت نمایند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ تولیت آستان حرم مطهر امامین عسکریین(ع) شهر سامراء و جادهٔ آن را آرام اعلام کرد و دوستداران اهل بیت(ع) را به زیارت بارگاه امامین عسکریین(ع) فرا خواند.

«حجت الاسلام ستار المرشدی طی »سخنانی در اختتامیهٔ جشنواره غدیر ضمن قدردانی از مسؤولین و خادمان آستان علوى بابت برگزاری این جشنواره در سامرا این شهر و جادهٔ منتهی به آن را آرام اعلام کرد و دوستداران اهل بیت علیهم السلام را به زیارت این دو بارگاه مطهر فرا خواند.

ستار المرشدى طی مصاحبه با واحد اطلاع رسانی آستان علوی ضمن تشکر و قدردانی از خادمان آستان علوی اظهار داشت: با توبا توجه به امن بودن مسیر منتهی به شهر سامراء و آرام بودن این شهر از تمامی دوستداران اهل بیت علیهم السلام دعوت می‌کنم که به زیارت این مکان مطهر مشرف شوند.

المرشدی افزود: آستان قدس علوی یکی از مهم‌ترین حامیان و پشتیبانان بازسازی این بارگاه ملکوتی است. بنا بر دستورات تولیت محترم آستان علوی حجت الاسلام حبل المتین کمکهای بسیاری به این آستان ارایه شده و با تلاش خادمان آستان علوی بخش حراست و نگهبانی در آستان عسکریین تاسیس شد و در سایر زمینه‌های خدماتی و تبلیغاتی از کمک‌ها و راهنمایی‌های خادمان آستان نجف بهره‌مند می‌شویم.

گفتنی است در پی آزاد سازی مناطق واقع بین بغداد و نجف از دست تروریستهای داعش و ایجاد امنیت کامل در این جاده همه روزه جمع کثیری از زائران به ویژه در اعیاد و مناسبتهاى مذهبى مختلف به زیارت این بارگاه مطهر مشرف می‌شوند.

تذکر مهم: علیرغم اعلام فوق از سوی تولیت آستان، بهتر است زائران ایرانی برای سفر به سامراء از دستورات و تدابیر مسؤولان کاروان خود تبعیت نمایند.

نظرات (۱)

  • زینب نجاتی
  • دلم گرفته ازین روزها دلم تنگ است
    میان ماورسیدن هزار فرسنگ است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    مدافعون - مدافعان حرم

    مدافعان حرم

    مدافعون