مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
در دیدار نخست وزیر عراق؛

آیت الله هاشمی ‌شاهرودی: نقش شوم جریان های تکفیری برای خدشه دار کردن وجهه جهان اسلام شکل گرفته است

یکی از مراجع تقلید شیعیان تاکید کردند: نقشه شوم حرکت های تکفیری برای خدشه دار کردن وجهه اسلام در جهان شکل گرفته است و این مسئله نیاز به ریشه یابی دقیق و مقابله جدی دارد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در دیدار با حیدر العبادی نخست وزیر عراق، جریان تکفیری را فتنه ای فراگیر و خطرناک برشمرده و تأکید کردند: همه کشورها و همه مذاهب اسلامی در مقابل جریان تکفیری باید موضع گیری آگاهانه و قاطعانه ای داشته باشند.

ایشان ضرورت مقابله فرهنگی و فکری توسط علما و اندیشمندان و نخبگان جهان اسلام را یادآور شده و تصریح‌ کردند: این نقشه شوم برای خدشه دار کردن وجهه اسلام در جهان صورت گرفته و نیاز به ریشه یابی دقیق و مقابله جدی دارد.

آیت‌الله هاشمی‌ شاهرودی آگاهی و هوشیاری نسبت به تبلیغات دشمنان را خواستار شدخ و در این راستا ارتباط بیشتر میان رهبران مذاهب و اقوام را ضروری خواندند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن بزرگداشت فداکاری‌های ملت عراق بر ضرورت توجه به مشکلات مردم این کشور و حمایت از مجاهدان و مبارزان و همچنین برنامه‌ریزی برای استفاده بلندمدت از این نیروها تأکید کرد و برای موفقیت و پیروزی ملت و دولت عراق آرزوی موفقیت کرد.

بنا بر این گزارش، حیدر العبادی در ابتدای این دیدار با اشاره به مشکلات مختلفی که دولت و ملت عراق با آن درگیر هستند، گزارشاتی از اقداماتی که در زمینه تجهیز نیروهای انقلابی و داوطلبانه مردمی برای مقابله با هجمه تکفیری‌های داعش انجام گرفته است، ارائه کرد.

وی با اشاره به دخالت‌های کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی در این خصوص نسبت به گسترش خطر اندیشه‌های تکفیری و تروریستی به کشورهای دیگر هشدار داد و گفت: در زمینه خطر گروه‌های تکفیری، حتی کشورهای غربی نیز از خطر این جریان‌ها در امان نخواهند ماند و در کنفرانسی که برای مقابله با تروریسم شکل گرفته بود، دولت عراق خواستار بیداری جهانی برای مبارزه با خطر تفکرات انحرافی شد که مورد استقبال جهانیان قرار گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون