مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تیم پزشکی حشد شعبی برای مقابله با حملات شیمیایی + تصاویر

برای اولین بار در تشکیلات نیروهای حشد شعبی، یگان رزمی العباس(ع) از تشکیل تیم پرشکی مقابله با حمله‌های شیمیائی خبر داد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رژه مرکزی نیروهای یگان رزمی العباس(ع) که در شهر بصره عراق برپا شد، شاهد حضور تیم پزشکی ویژه مقابله با حملات شیمیائی بود. این تیم پزشکی تحت نظر و فرماندهی پزشکی یگان به فعالیت خواهد پرداخت.

این تیم پزشکی اولین تیم مقابله با حملات شیمیائی در تشکیلات نیروهای داوطلب مردمی به شمار می‌رود.

فرمانده پزشکی یگان رزمی العباس(ع) گفت: تشکیل این تیم نتیجه برنامه ریزی یگان برای کسب تخصص‌های مختلف نظامی از ابتدای تأسیس بود و امروز بحمد الله و به برکت وجود افرادی که خود را وقف لبیک به ندای مرجعیت نموده‌اند، به سمت این هدف و تحقق پیروزی‌های بیشر به پیش می‌رویم.

دکتر «اسامه عبد الحسن» در خصوص تیم پزشکی مقابله با حملات شیمیائی افزود: این گروه به تجهیزات لازم از جمله لباس و ماسک شیمیائی و... مجهز بوده و از پایگاه‌های درمانی ویژه شیمیائی بهره می‌گیرند.وی از کسب آموزش‌های تخصصی توسط این تیم خبر داد و گفت: تلاش داریم تا ضمن گسترش دامنه تجهیزات مورد استفاده، افراد بیشتری را برای این مهم تحت آموزش قرار دهیم.

وی با اشاره به بحران‌های موجود و نیازمندی‌های جنگ با دشمن از ضرورت بهره گیری از تمامی تجارب و زمینه‌های مختلف نظامی خبر داد و افزود: امروز دشمن و به همت نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای نظامی کشور در حال عقب نشینی از مواضع خود است وبرای حفظ این مواضع حاضر است به هر عمل غیر انسانی دست یازد لذا کسب و حفظ توانمندی نظامی در تمام زمینه‌ها اجتناب ناپذیر می‌باشد.

لازم به ذکر است تیم پزشکی مقابله با حملات شیمیائی یگان رزمی العباس(ع) با تجهیزات ویژه و همچنین بیمارستان پرتابل خود حضور یافت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون