مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تذکر مرجعیت عراق به سازمان ملل نسبت به اوضاع وخیم شیعیان در "الفوعه" و "کفریا"

دفتر یکی از مرجع عالی قدر در تماس تلفنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل، نگرانی معظم له درمورد شرایط سخت انسانی شیعیان در "الفوعه" و "کفریا" را گوشزد نمود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ حضرت آیت الله العظمی «سید محمد سعید حکیم» سازمان ملل متحد را مسئول حفاظت از جان ساکنان دو شهر شیعه نشین سوریه که این روزها زیر آماج حملات تروریست‌های تکفیری قرار دارند دانست.

دفتر این مرجع عالی قدر در تماس تلفنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق، نگرانی معظم له درمورد شرایط سخت انسانی شیعیان در "الفوعه" و "کفریا" و اوضاع خطرناک این دو شهر را گوشزد نمود.

دفتر آیت الله حکیم از نماینده دبیرکل خواست تا اوضاع این دو شهر شیعه نشین سوریه و شرایط خطرناک آن که منجر به نسل کشی پیروان اهل بیت (ع) توسط تروریست‌های تکفیری می‌شود را به اطلاع «بان کی مون» برساند.

به گزارش مدافعون، فوعه و کفریا واقع در استان ادلب که محل زندگی بیش از 40 هزار شیعه سوری است، از شش ماه پیش تاکنون در محاصره گروه‌های گوناگون تروریستی قرار دارد و آنان مانع از رسیدن مواد غذایی، دارو و سوخت به این دو شهر شیعه نشین می‌شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون