مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
مدافعان شیعه پاسخ قاطعی به تروریست‌های چچنی و اُزبک دادند؛

هلاکت 100 تروریست در پی تجاوز به شهرهای شیعه نشین «الفوعه» و «کفریا»

تلاش‌های مکرر گروه‌های تروریستی سوریه برای تصرف الفوعه و کفریا بازهم کارگر نیفتاد و در آخرین تجاوز به این دو شهر شیعه‌نشین، 100 تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ منابع سوری صبح امروز شنبه 28 شهریورماه از شکست سنگین تروریست ها در جریان حمله به شهرهای شیعه نشین «کفریا» و «الفوعه» واقع در استان ادلب خبر دادند.

تروریست‌ها ــ که در میان آن‌ها، عناصر چچنی و ازبکستانی نیز دیده می‌شود ــ عملیات موشک باران این دو شهر را به منظور شکست خط مقاومت سوری ها آغاز کردند که با پاسخ قاطع گروه‌های مقاومت مواجه شدند.

در این عملیات که تلفات سنگینی را برای نیروهای معارض به همراه داشت؛ 100 تن از عناصر گروه‌های تروریستی به هلاکت رسیدند و شمار زیادی نیز عقب نشینی کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز در این باره گزارش داد: پس از دفع حملات موشکی تروریست‌ها به الفوعه و کفریا، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی طی بیانیه مشترکی، تروریست ها را به عکس العملی جدی در صورت حمله مجدد تهدید کردند.

این درحالی است که گروه‌های تروریستی (جبهه النصره، احرار الشام و ...) روز پنج شنبه 26 شهریورماه این دو شهر را با 400 موشک و خمپاره هدف قرار دادند که در این حملات یکی از شهروندان به شهادت رسید و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.

گفتنی است، شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا که محل زندگی بیش از 40 هزار شیعه سوری است، از شش ماه پیش تاکنون در محاصره گروه‌های تکفیری قرار دارد و این گروه‌ها مانع از رسیدن مواد غذایی، دارو و سوخت به آن می‌شوند.

نظرات (۱)

خداروشکر 
خدامدافعان حرم حفظ کنه وسلامت باشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون