مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حمله موشکى نیروهای حشد الشعبی به مقر داعشی‌ها در فلوجه

تیپ سی‌اُم بسیج مردمی عراق توانست با هدف قرار دادن مخفی‌گاه داعش در مرکز شهر الکرمه، شش تن از عناصر آن را به هلاکت برساند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یکی از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) از حمله موشکی نیروهای مقاومت به مقر تروریست‌های داعش در فلوجه واقع در استان الانبار خبر داد.

«جمعه الجمیلى» در این باره گفت: تیپ سی‌اُم بسیج مردمی عراق توانست با هدف قرار دادن مخفی‌گاه داعش در مرکز شهر "الکرمه" واقع در شرق فلوجه، شش تن از عناصر آن را به هلاکت برساند.

وی با بیان اینکه در بین کشته شده‌های داعش، فرماندهانی هم وجود داشتند، تصریح کرد: در این حمله موشکی، سه خودروی تروریست‌ها منهدم گشت و چهار محور تحت اشراف آنان نیز به آتش کشیده شد.

این فرمانده حشد الشعبی با تاکید بر پیشرفت‌های چشمگیر مقاومت در زمینه اطلاعات و عملیات اظهار داشت: موفقیت نیروهای بسیج مردمی در این حمله مرهون اطلاعات دقیقی است که واحد موشکی در اختیار ما قرار داده بود.

نظرات (۱)

انشاءالله برای همیشه تکفیری ها نابود بشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون