مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

آخرین اخبار از درگیری ها در «زبدانی»/ "حزب الله لبنان" و "ارتش سوریه" دو دَم شمشیر مقاومت

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت از روز گذشته توانسته اند که میدان "سیلان"، پایانه اتوبوسرانی و مناطق حومه آن را باز پس گیرند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ارتش سوریه و نیروهای حزب الله لبنان از روز گذشته یکشنبه 15 شهریورماه موفق به پیشروی هایی در منطقه "الزبدانی" سوریه شده اند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در این عملیات توانستند میدان "سیلان"، پایانه اتوبوسرانی و مناطق حومه آن ــ که در جنوب شرقی این شهر واقع شده است ــ را باز پس گیرند.

اهمیت منطقه بازپسگیری شده، به علت نزدیکی آن به مرکز زبدانی و اتصال آن به خیابان ساحلی که در غرب این شهر واقع شده می باشد.

به گفته منابع محلی، 400 نفر از تروریست ها در دو منطقه "العارة" و "المحطة" در محاصره کامل نیروهای مقاومت قرار دارند و بسیاری از مردم بومی نیز از این تغییر قدرت استقبال کرده اند.

اما خبرها حاکی از آن است که گروه تروریستی «احرار الشام» پس از شکست های پی در پی، فکر اعزام عناصر جدید به زبدانی را در ذهن می پروراند.

به گزارش ابنا، الحدث نیوز با انتشار نقشه‌ای تحلیلی اعلام کرد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله لبنان بر80% از منطقه زبدانی مسلط شده‌اند که با این پیشروی، شکست در زبدانی نیز به کارنامه سیاه تروریست های سوریه اضافه می‌شود.

نظرات (۱)

انشاءالله که پیروزی با این دو دم شمشیر مقاومت هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون