مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

وقف خانه و مزرعه سردار شهید مدافع حرم در راه ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان گفت: بنابر وصیت سردار شهید تقوی، همسر و فرزندان شهید، منزل و زمین زراعی این شهید بزرگوار را وقف کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان اظهار داشت: بنابر وصیت شهید مدافع حرم «سید امیر تقوی فر»، با توافق همسر و فرزندانشان بخشی از اموال شهید به کمیته امداد خوزستان وقف شد.

«محمدرضا علیپور خدادادی» افزود: یک خانه مسکونی به مساحت 350 متر و با 3 باب مغازه، دو واحد اقامتی و یک حسینیه و نیز یک زمینی زراعتی به مساحت 4 هکتار که در حدود 2 هکتار و 500 متر آن نخلستان و در حدود 1 هکتار و 500 متر آن برنج کاری شده، وقف شده است.

وی بیان کرد: از منزل وقف شده در راستای فعالیت‌های مذهبی، اشتغال خانه‌های تحت حمایت و تبدیل آن به کانون فرهنگی و آموزشی برای خانواده‌های نیازمند با هدف آموزش های فنی وحرفه ای، دینی، اجتماعی و مهارت های زندگی استفاده می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه منزل و زمین در روستای ابودبس شهرستان کارون قرار دارد گفت: به درخواست شهید درآمد حاصله از فروش محصولات کشاورزی زمین‌ وقف شده برای ایتام شهرستان باغملک صرف می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون