مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تشییع پیکر دو فرمانده عالی رتبه ارتش عراق با حضور العبادی + تصاویر

پیکر دو تن از فرماندهان ارشد ارتش عراق که روز گذشته در شمال الرمادی به شهادت رسیدند با حضور نخست وزیر عراق در بغداد تشییع شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نخست وزیر عراق در مراسم تشییع دو فرمانده عالی رتبه ارتش این کشور که بر اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شمال شهر الرمادی، مرکز استان الانبار به شهادت رسیدند شرکت کرد.

مراسم تشییع پیکر سرلشکر «عبدالرحمن ابورغیف» معاون فرمانده عملیات الانبار و سرهنگ «عبدالمجید» فرمانده لشکر دهم ارتش عراق با حضور «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق، «خالد متعب العبیدی» وزیر دفاع عراق و برخی از مقامات کشوری و لشکری در بغداد برگزار شد.

این دو فرمانده ارشد ارتش عراق روز گذشته (پنجشنبه) هدف بمب‌گذاری تروریست های گروه تکفیری داعش قرار گرفتند.

براساس این گزارش، این انفجار در منطقه الجرایشی در شمال الرمادی رخ داد که در آن تعدادی از سربازان عراقی نیز جان باختند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.

حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بیانیه‌ای شهادت این دو فرمانده بلندپایه ارتش این کشور را تسلیت گفت.

چندی پیش نیز سرلشکر «قاسم المحمدی» فرمانده عملیات الانبار در پی اصابت خمپاره به منطقه البوعیثه در شرق شهر الرمادی زخمی شده بود.

برخی از فرماندهان نیروهای مردمی عراق عقیده دارند که اطلاعات مربوط به رفت و آمد فرماندهان جبهه مبارزه با داعش را برخی از سیاستمداران خائن و افرادی که با داعش و بازماندگان حزب بعث ارتباط دارند، به تروریست ها می دهند.

برخی منابع نیز تعدادی از افسران سیا را که به عنوان کارمند در سفارت و ساختمان‌های امریکا در عراق حضور دارند، متهم به انتقال اطلاعات به داعش می‌کنند.

استان الانبار در غرب عراق یکی از بزرگ‌ترین استان های این کشور است، تروریست های داعش در اردیبهشت ماه گذشته شهر الرمادی را تحت اشغال خود در آوردند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون