مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰
با شلیک بیش از ۷۰ موشک

پایگاه‌های نظامی جنوب عربستان منهدم شد

در پی پیشروی امروز ارتش و کمیته‌ های مردمی یمن در جنوب عربستان توانستند، شمار زیادی از پایگاه های این کشور را با بیش از ۷۰ موشک منهدم کنند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ در ادامه پیشروی ارتش و کمیته‌ های مردمی یمن در جنوب عربستان توانستند امروز شمار زیادی از پایگاه های این کشور را هدف حملات موشکی خود قرار دهند.

شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه نظامی "علب" در ظهران عسیر عربستان را با ۱۰ موشک گراد هدف قرار دادند.

در ادامه خبرنگار این شبکه عنوان کرد: نیروهای یمنی پایگاه های نظامی " العمود" و "جلاح" در جیزان عربستان را با ۲۰ فروند موشک منهدم کردند.

براساس این گزارش، نیروهای یمنی همچنین پایگاه های نظامی "امشیخ"، "قزع" و "المعطن" درجیزان عربستان را با ۳۳ موشک و خمپاره بمباران کردند.

این شبکه تلویزیونی خاطرنشان کرد: یگان موشکی یمن دو پایگاه "قزع" و "أم الشیخ" در جیزان عربستان را با ۱۳ موشک هدف قرار داد.

گفتنی است روز گذشته نیروهای یمنی پایگاه نظامی "الحاجر" را به تصرف خود در آوردند.
این تجاوزگری های در حالی است، ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی به یمن که از شش فروردین ماه سال جاری آغاز شده و با سکوت جامعه بین المللی همچنان ادامه دارد تا کنون ۴۴۳۰ یمنی شهید و بیش از ۱۱ هزار تن دیگر زخمی شده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون