مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
تأیید اقدام دولت اسد توسط دبیرکل سازمان ملل

بان‌کی‌مون: همه مراکز تولید سلاح شیمیایی سوریه تخریب شد

دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد: هر پنج مجموعه تولید سلاح شیمیایی در سوریه که زیر زمین ساخته شده بود، تخریب شد.

به‌گزارش ـ مدافعان حرم ـ دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد: تمام مجموعه‌هایی که زیر زمین برای تولید سلاح شیمیایی در سوریه بنا شده بود، تخریب شد.

«بان کی مون» در گزارشی که در اختیار اعضای شورای امنیت قرار داد، متذکر شد: سازمان ممنوعیت سلاح شیمیایی تأکید کرد که هر پنج مرکز تولید سلاح شیمیایی سوریه در چارچوب تلاش برای نابودی مراکز تولید این نوع سلاح ها که تعداد آن ۱۲ مرکز اعلام شده است، نابود شد.

گزارش بان کی مون در شرایطی است که آمریکا با طرح ادعاهای جدید علیه سوریه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی در آستانه تلاش های منطقه ای برای حل بحران این کشور تلاش دارد تا در شرایط کنونی از این مسئله به عنوان اهرم فشار علیه سوریه استفاده کند.

در نشست روز جمعه ۱۷ مرداد شورای امنیت سازمان ملل که به تصویب قطعنامه ۲۲۳۵ شورای امنیت سازمان ملل در خصوص تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی و شناسایی عامل یا عاملان استفاده از گازهای سمی و شیمیایی در جنگ سوریه انجامید، سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی که کاملاً در تضاد و تناقض با روح این قطعنامه و فضای سیاسی جدید درباره حل سیاسی بحران سوریه است، کوشید بار دیگر انگشت اتهام را به سمت دولت سوریه بگیرد و با استناد به اظهارات غیرمستدل مخالفان دولت سوریه دولت این کشور را در این زمینه مسئول بداند بدون آنکه به همکاری این کشور در زمینه نابودی سلاح های شیمیایی خود اذعان بکند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون