مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

همبستگی نیروهای بسیج مردمی عراق با شیخ نمر + عکس

نیروهای مردمی عراق محاکمه شیخ نمر را نمونه بارز ستم و وجود استبداد در عربستان عنوان کرده و اعلام کردند که اعدام وی را قبول ندارند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ گروه زیادی از نیروهای بسیج مردمی عراق همبستگی خود را با «شیخ نمر باقر النمر» روحانی شیعه عربستانی اعلام کردند.

این نیروها که در جبهه‌های جنگ با گروه تکفیری داعش حضور دارند با در دست گرفتن تصویری از این روحانی شیعه عربستانی صدور حکم اعدام از سوی دستگاه قضایی رژیم آل سعود برای وی را محکوم کردند.

نیروهای مردمی عراق محاکمه شیخ نمر را نمونه بارز ستم و وجود استبداد در عربستان عنوان کرده و اعلام کردند که اعدام شیخ نمر را قبول ندارند.

آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی شیعه و فعال حقوق بشر عربستانی است که در پی اعتراضات شیعیان عربستان در سال ۲۰۱۲ بازداشت شد.

در ۲۳ مهرماه ۱۳۹۳ دادگاه جنایی عربستان سعودی وی را به دلیل اقدام علیه امنیت ملی و محاربه، به اعدام با شمشیر و به صلیب کشیده شدن در انظار عمومی محکوم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون