مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
ادعای رسانه‌های کُرد :

سردار سلیمانی مجدداً به کردستان عراق سفر کرد + محتوای دیدار

سایت‌های محلی اقلیم کردستان عراق مدعی شدند که سردار سلیمانی اخیراً به شهرهای اربیل و سلیمانیه سفر کرده است.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رسانه‌های محلی اقلیم کردستان عراق در گزارشی از دیدار مجدد سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با مقامات کُرد خبر دادند.

وبسایت اینترنتی «روداو» وابسته به حزب دموکراتیک کردستان در این باره نوشت: سردار سلیمانی اخیراً به اقلیم کردستان سفر کرده و در این سفر به شهرهای اربیل و سلیمانیه رفته است. وی در این سفر با رهبران احزاب اتحاد میهنی کردستان، حرکت تغییر و حزب دموکرات کردستان دیدار کرد.

این پایگاه کُردی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: سلیمانی در روزهای اخیر با «هیرو احمد»، «کوسرت رسول» و «برهم صالح» از رهبران حزب دموکرات کردستان و همچنین «نوشیروان مصطفی» از حرکت تغییر دیدار کرد و به آن‌ها گفت که جمهوری اسلامی نظرش بر بقای مسعود بارزانی در منصب ریاست اقلیم کردستان است. همچنین سلیمانی در این دیدارها گفته بود که درست نیست شخصیتی همچون مسعود بارزانی شکسته شود و او را در دعواهای سیاسی همچون ریاست اقلیم کردستان وارد کرد.

روداو افزود: قاسم سلیمانی به رهبران حزب اتحاد میهنی کردستان گفته که هم اکنون زمان مناسبی برای کشاندن اقلیم کردستان به بحرانی همچون بحران ریاست اقلیم نیست و باید تمام تلاش‌ها را معطوف به مبارزه با داعش و مواجه با مشکلات پیش‌رو کرد، چون هم اکنون منطقه نیاز به آرامش دارد و ایران نظرش بر تلاش برای ایجاد آرامش است.

این پایگاه کُردی در پایان ادعاهای خود خاطرنشان ساخت: قاسم سلیمانی قبل از سفر از سلیمانیه، دوبار به اربیل سفر کرده بود و در این سفرها با «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان و «نیچرفان بارزانی» عضو دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق، دیدار کرد. سلیمانی آن‌ها را از موضع ایران در خصوص تحولات سیاسی اقلیم کردستان آگاه کرده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون