مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

فرود یک فروند هواپیمای نظامی رژیم سعودی در فرودگاه عدن + عکس

یک فروند هواپیمای نظامی رژیم سعودی در فرودگاه بین المللی عدن به زمین نشست.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یک مقام نظامی دولت «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن در حالی مدعی شد که فرمانده نیروی دریایی عربستان روز چهارشنبه به صورت غیرمنتظره برای مدت کوتاهی از شهر عدن دیدار کرده است که نیروهای مقاومت مردمی می‌گویند بر این شهر مسلط هستند.

این مقام دولت سابق یمن به نقل از فرمانده نیروی دریایی عربستان ادعا کرد که فرود یک فروند هواپیمای نظامی در فرودگاه بین المللی عدن آغاز فعالیت دوباره این فرودگاه به شمار می‌رود.

وزیر ترابری دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن نیز روز چهارشنبه ادعا کرده بود که فرودگاه عدن دومین شهر بزرگ واقع در جنوب این کشور با فرود یک فروند هواپیمای نظامی عربستان بازگشایی شده است.

این فرودگاه بین المللی از ۴ ماه پیش به علت تجاوزهای هوایی ارتش عربستان و تهاجم شبه نظامیان مزدور منصور هادی بسته شده بود.

«بدر باسلمه» در این فرودگاه به خبرنگاران گفت که این آغاز فعالیت این فرودگاه است.

شبه نظامیان وفادار به منصور هادی مورد حمایت عربستان مدعی شده اند که این فرودگاه را هفته پیش پس از درگیری‌های شدید با نیروهای مقاومت مردمی یمن، اشغال کرده‌اند.

در همین حال منابع جنبش مردمی انصارالله یمن از عزیمت ۵ هزار نیروی مقاومت متشکل از ارتش و کمیته‌های مردمی استان های صعده و عمران به مناطق عدن و تعز برای مقابله با تروریست‌های القاعده و مزدوران عربستانی خبر دادند.

در هفته‌های اخیر تروریست های القاعده و مزدوران سعودی، جبهه وسیعی در بندر مهم و راهبردی عدن گشوده‌اند و تلاش می‌کنند که این بندر را اشغال کنند.

عربستان با ائتلاف ۹ کشور عربی منطقه به جز عمان به همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده‌ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای یمن را تامین می‌کنند، جلوگیری کند. بر اثر این حملات تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان‌ها، مدارس و خانه‌های مردم یمن ویران و هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک شهید و یا مجروح شده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون