مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دو شهید در حمله موشکی گروه های تکفیری به شهرهای شیعه نشین «فوعه» و «کفریا»

در حمله موشکی و خمپاره ای گروه های تروریستی به شهرهای «فوعه» و «کفریا» یک پدر و دختر شیعه به شهادت رسیدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ گروه های تکفیری به هجوم خود بر ضد شهرهای شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» در استان ادلب ادامه می دهند.

تروریست ها به صورت مستمر این دو شهر شیعه نشین را با خمپاره و موشک هدف قرار می دهند و در چند روز اخیر صدها موشک و خمپاره به مناطق مختلف شهرهای فوعه و کفریا اصابت کرده است.

«محمد الزین» 50 ساله و دخترش «نور» 18 ساله آخرین قربانیان حملات موشکی و خمپاره ای گروه های تروریستی به شهرهای فوعه و کفریا بوده اند.

گروه های تروریستی در روزهای اخیر حمله گسترده ای را برای اشغال این دو شهر شیعه نشین آغاز کرده اند که با مقاومت نیروهای مردمی شهرهای فوعه و کفریا، تکفیری ها در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا که بیش از چهل هزار نفر را در خود جای داده است، در ده کیلومتری شهر ادلب قرار دارند و بعد از سقوط شهر ادلب، این دو شهر شیعه نشین در محاصره تکفیری ها قرار گرفته است.

پس از محاصره شهرهای فوعه و کفریا، تروریست ها مانع از ورود و خروج مردم این شهر شدند و جلوی ورود مواد غذایی، دارو و سوخت را به شهرهای فوعه و کفریا گرفتند که این مساله به بروز بحران انسانی در این دو شهر منجر شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون