مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ورود نیروهای ارتش سوریه به تأسیسات آبرسانی عین الفیجه + عکس

نیروهای ارتش سوریه پس از خروج گروه های مسلح وارد تأسیسات آبرسانی عین الفیجه در حومه دمشق شدند.

به گزارش ـ مدافعون ـ شبکه الاخباریه سوریه تصاویری را از لحظات نخستین ورود نیروهای ارتش سوریه به تاسیسات آبرسانی عین الفیجه در حومه دمشق پخش کرد.

نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی که از شب گذشته آغاز کردند موفق شدند گروه‌های تروریستی را در تنگنا قرار دهند و آنها را به تسلیم وادارند.

شبکه تلویزیونی سوریه نیز از تلاش تکنسین‌های سوری برای برقراری دوباره جریان آب در شبکه آبرسانی دمشق از عین الفیجه خبر داد.

گروه‌های مسلح پس از اخراج از عین‌الفیجه به دیر مقرن منتقل شدند تا از آنجا به شمال وادی بردی و پس از آن به ادلب منتقل شوند.

تروریست های اخراج شده افرادی هستند که حاضر به ورود به روند آشتی نشدند. مخالفت این گروه مسلح باعث شد تا ارتش سوریه عملیات خود را در این منطقه آغاز کند و بعد از مشرف شدن بر بلندی‌های اطراف، فشارها بر گروه‌های مسلح افزایش یافت تا اینکه مجبور به تسلیم شدند.

یکی از فرماندهان ارتش سوریه گفت: از ابتدا برای انجام عملیات در وادی بردی آمادگی داشتیم اما در عین حال اقدامات مسالمت آمیز هم در حال اجرا بود. در این عملیات نیروهای ارتش، دفاع ملی و هم پیمان های ما حضور داشتند تا اینکه نیروهای سوری موفق به ورود به عین الفیجه و تاسیسات آبرسانی آن شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون