مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

پیوستن گروهی از معارضان نظام بشار اسد به ارتش سوریه + فیلم و عکس

تن از معارضان دولت سوریه در روستاهای بیت سابر، بیت تیما، سعسع، حسنو و کفر حور در حومه قنیطره در جنوب سوریه با تشکیل تیپ حرمون به ارتش سوریه پیوستند.


دریافت

به گزارش ـ مدافعون ـ شبکه تلویزیونی المیادین تصاویری از پیوستن جمعی از معارضان مسلح دولت سوریه به ارتش این کشور منتشر کرد.

براساس این گزارش، گروهی از معارضان مسلح دولت سوریه در روستاهای جبل الشیخ در نزدیکی منطقه جولان به نیروهای ارتش این کشور پیوستند.

۲۰۰ تن از این معارضان در روستاهای بیت سابر، بیت تیما، سعسع، حسنو و کفر حور در حومه قنیطره در جنوب سوریه با تشکیل تیپ حرمون به ارتش سوریه پیوستند.

منابع سوری اعلام کردند بیش از هزار معارض مسلح در این مناطق حضور دارند و قرار است بر اساس توافق آشتی صورت‌گرفته به ارتش بپیوندند.

بر اساس اعلام این منابع، پیوستن این افراد که ماه‎ها با ارتش سوریه درگیر بودند در برقراری امنیت مناطقی مهم در نزدیکی جولان اشغالی تأثیرگذار خواهد بود.

یکی از معارضان مسلح دولت سوریه در روستای سمسع در حومه قنیطره در جنوب این کشور پس از پیوستن به ارتش سوریه با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

رژیم صهیونیستی در جنگ شش‌ روزه سال ۱۹۶۷ بلندی‌های جولان سوریه را اشغال و پس از مدتی آن را ضمیمه خود کرد؛ اقدامی که جامعه بین الملل هرگز آن را به رسمیت نشناخت.

دولت دمشق بارها اعلام کرده است که رژیم تل‎آویو و متحدان منطقه‌ای و غربی آن در این منطقه از گروه‌های تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند.

ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را در دست گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.

پس از موفقیت ارتش سوریه در آزادسازی مناطق گسترده‎‏ای از خاک خود از چنگال تروریست‎ها و پس از خروج کامل گروه‌های تکفیری و معارض از مناطق شرقی شهر حلب در شمال این کشور در آذرماه، برسر برقراری آتش‎بس در سراسر سوریه توافق شد.

این توافق آتش‎بس شامل تروریست‌های داعش و جبهة النصرة و گروه‏‌های وابسته به آنها نمی شود و قرار است به‌زودی مذاکرات صلحی با حضور نمایندگان دولت سوریه و معارضان در شهر آستانه، پایتخت قزاقستان، برگزار شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون