مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

سید حسن نصرالله: حزب الله پس از پیروزی در سوریه به لبنان بازمی گردد

دبیرکل حزب الله گفت: زمانی که در محور سوریه به پیروزی برسیم، دلیلی برای ماندن در این کشور نداریم و به لبنان بازخواهیم گشت.

به گزارش ـ مدافعون ـ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت حاتم حماده معروف به حاج علاء از فرماندهان بلندپایه حزب الله سخنان مهمی ایراد کرد.

بر اساس این گزارش سید حسن نصرالله در این سخنرانی اظهار داشت: به خانواده، برادران و دوستان شهید الحاج حاتم الحمادی تبریک می گویم، وی فرزند لبنان و مقاومت اسلامی بود، در جریان نبردها در سال ۲۰۰۰ میلادی، شهید علاء مسئول پدافند هوایی در جنوب بود و در جریان جنگ ۲۰۰۶ نیز مسئول پدافند کل لبنان را بر عهده داشت.

دبیرکل حزب الله افزود: شهید علاء از اولین فرماندهانی بود که همزمان با بروز خطر تکفیری، در میدان جنگ با تکفیری ها حاضر شد، حاج علاء از فرماندهان اصلی عملیات آزادسازی القلمون بود.

وی ادامه داد: اگر ما از نعمت امنیت در لبنان برخورداریم، به برکت خون این شهدا و جان فشانی های آنها است، بنابراین باید قدر این شهدا را بدانیم و از خانواده‌های آنها بابت این فداکاری ها تشکر کنیم.

سید حسن نصرالله در ادامه به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: جنگ حلب تبعات بزرگی در سطح میدانی و استراتژیکی و سیاسی داشته است، این جنگ، جنگ سرنوشت سازی برای کل منطقه است، همچنانکه امروز عملیات موصل، بسیار مهم است.

دبیرکل حزب الله افزود: محاصره عناصر مسلح سوری از سوی ارتش و مقاومت باعث شد که آنها نتوانند خودروهای بمب گذاری شده را از سوریه به لبنان بفرستند، ما پس از بررسی کامل و عمیق حوادث منطقه تصمیم گرفته‌ایم که به سمت سوریه خیز برداریم، در درگیری های حلب تعداد زیادی رزمنده از جمله حاج علاء شهید شدند.

وی در رابطه با تجاوز سعودی ها به یمن نیز تصریح کرد: دست کم ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفر در یمن تحت محاصره هستند، شورای امنیت، موضع بین المللی و کشورهای اسلامی و عربی در قبال شهادت صدها نفر در سالن عزاداری در صنعا کجاست؟

سید حسن نصرالله همچنین به تحرکات ترکیه در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: آنکارا فردا خواهند گفت که حلب هم برای ترکیه است نه سوری ها، همچنانکه امروز همچنین ادعایی را درباره موصل دارند، ترکیه به بهانه دفاع از خود می خواهد در موصل بجنگند، اما جنگ الحشد الشعبی با داعش را ممنوع می داند.

دبیر کل حزب الله افزود: کلینتون اعتراف کرد که عربستان و کشورهای دیگر، داعش را به وجود آوردند، آیا کسی او را محاکمه کرد، آیا کسی در جهان خواستار تحقیق درباره کشورهای حامی داعش که مسئول جنایات این گروه تروریستی هستند، شد؟

وی در ادامه تاکید کرد: هر کس تصور می کند که ما یا خانواده های ما خسته می شوند، کور خوانده است، زیرا ما پس از اینکه از سال 1982 تا سال 2000 با اسرائیل جنگیدیم و جنوب لبنان را آزاد کردیم، مشغول آماده شدن برای نبردهای بعدی شدیم، ما به شهیدانمان در سوریه افتخار می کنیم و از این موضوع خجالت نمی کشیم.

سید حسن نصرالله افزود: زمانی که در محور سوریه به پیروزی برسیم، دلیلی برای ماندن در این کشور نداریم و به لبنان بازخواهیم گشت، بنابراین فقط در صورت پیروزی در سوریه، به لبنان باز خواهیم گشت، ما از پیروزی نقشه تکفیری ها جلوگیری کرده و آن را شکست دادیم.

دبیرکل حزب الله در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو در لبنان گفت: نامزدی عون برای ریاست جهوری، زمینه را برای تحقق این دستاورد در موعد بعدی فراهم کرد، ما درباره انتخابات ریاست جمهوری سکوت پیشه کردیم، زیرا می‌خواهیم این دستاورد محقق شود و نمی خواهیم چیزی بگوییم که کسی را تحریک کند.

سید حسن نصرالله در پایان تاکید کرد: رابطه میان حزب الله و جنبش امل عمیق تر از آن است که تحت تأثیر تلاش های برخی ها قرار گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون