مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دیدار نماینده آیت الله سیستانی با پدر پنج شهید + تصاویر

نماینده آیت الله العظمی سیستانی و تولیت حرم حضرت عباس(ع) به منطقه الهاشمیه در استان بابل رفت و با خانواده شهیدان «طالب عبد الرضا» دیدار کرد.

به گزارش ـ مدافعون ـ آیت الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان نماینده خود را برای دلجویی از پدری فرستاد که ۵ پسرش را برای دفاع از وطن و مقدسات، فدا کرده بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمد الصافی نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی و تولیت حرم حضرت عباس(ع) به منطقه الهاشمیه در استان بابل رفت و با خانواده شهیدان «طالب عبد الرضا» دیدار کرد.

شهیدان «لؤی طالب عبدالرضا»، «ناظم طالب عبدالرضا»، «حسن طالب عبدالرضا»، «تحسین طالب عبدالرضا»، و «محمد طالب عبدالرضا» در عملیات آزادسازی جرف النصر (جرف الصخر سابق)، پالایشگاه بیچی و عملیات آزادسازی الرطبه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نماینده آیت‌الله سیستانی در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان خانواده طالب عبدالرضا به پدر آنان اظهار کرد: فرزندان شما برای دفاع از میهن، مردم و مقدسات به جبهه‌های جنگ رفتند و افتخار بزرگی کسب کردند.

پدر این شهدا نیز با تقدیر از حضور نماینده مرجع عالیقدر در منزلش گفت: حضور شما و ورودتان به خانه‌ام چنان ارزشمند است که گویی پسران شهیدم را برایم بازگرداندید.

وی تاکید کرد که حاضر نیست صاحب منصبان و کرسی داران حکومت را به حضور بپذیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون