مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ارتش عراق مرکز شهر شرقاط را در جنوب موصل آزاد کرد + تصاویر

نیروهای عراقی با پشتیبانی قبایل محلی، پس از به دست گرفتنِ کنترل دفتر شهردار، ساختمان‌ شهرداری و بیمارستان شرقاط کماکان به نبرد با تروریست ها ادامه دادند.

به گزارش ـ مدافعون ـ نیروهای ارتش عراق در سومین روز از آغاز عملیات آزادسازی شهر راهبریِ شرقاط در استان صلاح الدین و جنوب موصل، مرکز این شهر را آزاد کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی با پشتیبانی قبایل محلی، پس از به دست گرفتنِ کنترل دفتر شهردار، ساختمان‌ شهرداری و بیمارستان شرقاط کماکان به نبرد با تروریست‌ها ادامه دادند.

شهر شرقاط در کنار رود دجله و در یکصد کیلومتری جنوب شهر موصل، پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در استان نینوا، واقع است.

پس از آن‌که «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق، روز سه شنبه از آغاز عملیات الشرقاط خبر داد، نیروهای عراقی سریعاً به سمت مرکز این شهر پیشروی کردند.

نزدیکیِ این شهر به خطوط تدارکاتی نیروهای عراقی که به پایگاه هوایی القیاره در مناطق شمالیِ کشور ختم می‎شوند، الشرقاط را به منطقه ای راهبری مبدل کرده است که می‌توان از آن برای تأمین منابع مورد نیاز برای آزادسازی موصل استفاده کرد.

براساس گزارش منبعی در فرماندهی عملیات، تروریست هایی که در شرقاط باقی مانده اند، در گروه هایی سه یا چهار نفره در خانه ها حضور دارند.

به گفته این منبع، طی عملیات اخیر، سه تن از نیروهای ارتش عراق به شهادت رسیدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون