مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حزب الله لبنان سفر حج را برای اعضای خود ممنوع کرد

یکی از مسئولان حزب الله لبنان در گفت وگو با خبرنگار آناتولی ترکیه اظهار داشت: این حزب با هدف اجرای اصلاحات در داخل خود سفر حج را برای کارکنان و اعضای خود ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش ـ مدافعون ـ خبرگزاری آناتولی ترکیه مدعی شد حزب الله لبنان اعزام مدیران و اعضای خود به سفر حج را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش این رسانه، یکی از مسئولان حزب الله لبنان در گفت وگو با خبرنگار آناتولی ترکیه اظهار داشت: این حزب با هدف اجرای اصلاحات در داخل خود سفر حج را برای کارکنان و اعضای خود ممنوع اعلام کرده است.

وی افزود: به اعضای حزب الله هشدار داده در صورت تمرد از این این تصمیم از حزب اخراج خواهند شد، زیرا این تصمیم در راستای پیروی از سخنان علی خامنه ای رهبر ایران و در پی تنش میان تهران و ریاض اتخاذ شده است.
گفتنی است که آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در پیام امسال خود تأکید کردند که جهان اسلام، اعم از دولتها و ملّتهای مسلمان باید حاکمان سعودی را بشناسند و واقعیت هتّاک و بی‌ایمان و وابسته و مادّی آنان را بدرستی درک کنند.

ایشان تأکید کردند که مسلمانان جهان باید به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند، گریبان آنها را رها نکنند؛ باید به‌خاطر رفتار ظالمانه‌ی آنان با ضیوف الرّحمان، فکری اساسی برای مدیریّت حرمین شریفین و مسئله‌ی حج بکنند. کوتاهی در این وظیفه، آینده‌ی امّت اسلامی را با مشکلات بزرگ‌تری مواجه خواهد ساخت.

  • ۹۵/۰۶/۱۸
  • خدام السیدة زینب

حجاج

حزب الله

حزب الله لبنان

لبنان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون