مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

اسارت 250 زن ترکمن عراقی به دست داعش

بیش از 250 زن و دختر ترکمن در اسارت گروه تروریستی داعش قرار دارند.

به گزارش ـ مدافعون ـ جمعیت زنان ترکمان در استان کرکوک عراق امروز یکشنبه چهاردهم شهریورماه از اسارت زنان ترکمن به دست گروه تروریستی داعش خبر داد.

"فیحاء زین العابدین" رئیس جمعیت زنان ترکمن در نشست این جمعیت در شهرک کرکوک گفت: بیش از 250 زن و دختر ترکمن در هنگام اشغال شهر تلعفر در استان نینوی عراق به دست گروه تروریستی داعش اسیر شدند که این زنان و دختران هنوز در اسارت این گروه تروریستی قرار دارند.

وی افزود: ما از طریق تماس با سازمان ملل و نهادهای بین المللی به دنبال پیدا کردن راهی برای آزادکردن این زنان و دختران اسیر از دست گروه تروریستی داعش هستیم.

شهر تلعفر که از مناطق زندگی شیعیان ترکمن عراق است، از بیش از دو سال پیش و پس از سقوط شهر موصل به دست گروه تروریستی داعش اشغال شد و از آن زمان تاکنون قوانین این گروه تروریستی در این شهر اجرا می شود.

صدها هزار نفر از شیعیان ترکمن در کشور عراق زندگی می کنند که محل سکونت این شیعیان در استان های نینوی، کرکوک و صلاح الدین عراق است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون