مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰
با سفر به مشهد و در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی؛

اکرم الکعبی: عملیات شکست محاصره «فوعه و کفریا» را آغاز کرده ایم

دبیرکل نُجَباء اظهار داشت: پس از آنکه مقام معظم رهبری دستور دادند که باید حتما محاصره شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا شکسته شود. بدین ترتیب مجدداً عملیات برای شکست محاصره شهرهای فوعه و کفریا را آغاز کرده ایم.

به گزارش ـ مدافعون ـ دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء ظهر امروز جمعه دوازدهم شهریورماه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» تولیت آستان مقدس رضوی با اشاره به سابقه این گروه مقاومت اظهار داشت: نُجَباء در طول حضور نیروهای آمریکایی در عراق سه هزار عملیات را بر ضد این نیروهای اشغالگر انجام داد که تصاویر این عملیات نیز موجود است.

حجت الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با تاکید بر حمایت ایران از گروه‌های مقاومت گفت: رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء تحت آموزش و تجهیز ایران قرار گرفته‌اند و در این راستا، تجربه‌های بسیاری در میدان نبرد کسب کرده‌اند.

وی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: ما پس از خروج نیروهای آمریکایی از عراق، به فعالیت‌های اجتماعی در این کشور روی آوردیم تا با مقاومت فرهنگی و فکری، با عقب ماندگی فرهنگی در عراق مبارزه کنیم.

فرمانده بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق با اشاره به زمینه‌های فعالیت تروریستی در عراق اظهار داشت: داعش همین امروز نیز در کنار حرم امامین کاظمین(ع) بمب‌گذاری کرد. این گروه تروریستی در مناطقی از عراق پیشروی کرد که در آن، زمینه‌های فکری برای داعش وجود داشت. به دلیل همین زمینه‌های فکری داعش حتی قبل از اشغال برخی مناطق عراق، بر اوضاع سیاسی این مناطق تسلط پیدا کرده بود.

شیخ اکرم الکعبی ادامه داد: ما در زمینه‌های فکری و فرهنگی همانطوری که امام خمینی(ره) بر وحدت تاکید داشتند، باید فعالیت کنیم و شیوه اهل بیت(ع) را در پیش بگیریم تا دیگران را هدایت کنیم. در این زمینه نقش علمای بزرگ اهل سنت مهم است و آن‌ها باید نقش هدایتگری را به عهده بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات موصل تصریح کرد: برخی با حضور نیروهای حشد شعبی در این عملیات مخالف هستند، اما ما به شدت اصرار داریم که در این عملیات شرکت کنیم. بارزانی و داعشیان سیاسی می‌خواهند که حشد در عملیات موصل شرکت نکند، تا عراق وارد جنگ اقلیم‌ها شود.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، سوریه را از مناطق فعالیت این گروه دانست و افزود: ما تنها گروه مقاومت عراقی هستیم که در استان حلب واقع در شمال سوریه حضور داریم. ما همچنین در عملیات شکست محاصره شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در شمال حلب شرکت کردیم.

شیخ اکرم الکعبی با اشاره به محاصره شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا اظهار داشت: وضعیت در این شهرها به گونه‌ای است که اماکن حضور تروریست‌ها به خانه‌های شیعیان این شهرها چسبیده است و امکان پیاده کردن نیروها در شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا وجود ندارد. با این وجود، ما در عملیات شکست محاصره این دو شهر شیعه نشین سوریه شرکت کردیم.

وی افزود: پس از آنکه مقام معظم رهبری دستور دادند که باید حتما محاصره شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا شکسته شود، مقاومت اسلامی نُجَباء اقدامات جدی‌تری را انجام داد و پیروزی‌هایی را کسب کرد و به نزدیکی این شهرهای شیعه نشین سوریه رسید. اکنون نیز دوباره عملیات برای شکست محاصره شهرهای فوعه و کفریا را آغاز کردیم.

فرمانده بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق ادامه داد: از جمله تلاش‌هایی که برای شکست محاصره شهرهای شیعه نشین سوریه انجام شد، این بود که با محاصره تروریست‌ها در مناطقی از سوریه، از آن‌ها در مذاکره برای شکست محاصره شهرهای فوعه و کفریا امتیاز بگیریم؛ شبیه همان اتفاقی که در شهر الزبدانی اتفاق افتاد.

شیخ اکرم الکعبی تاکید کرد: الان مرکز شهر حلب در شمال سوریه در محاصره ما قرار دارد، البته تروریست‌ها توانستند خط کوچکی از محاصره را باز کنند، اما هنوز آن منطقه زیر آتش نیروهای نُجَباء قرار دارد.

وی در پایان در خصوص حمایت کشورهای عربی و غربی از گروه‌های تروریستی در سوریه اظهار داشت: کشورهایی همچون ترکیه و قطر به صورت کاملا آشکار و روشن از تروریست‌ها در سوریه حمایت می‌کنند. این حمایت‌ها در قالب ارسال سلاح و مهمات به سوریه و تسهیل ورود تروریست ها به خاک این کشور است.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، همچنین پس از حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه مشهد با آیت الله علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد دیدار و گفتگو کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون