مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
در بیانیه ای؛

حزب الله لبنان جنایت تروریستی کربلا را محکوم کرد

تروریست هایی که هر روز مرتکب کشتار وجنایت در مناطق مختلف جهان عرب و اسلام می شوند، فارغ التحصیلان مدرسه سیاهی هستند که مورد حمایت برخی کشورهای منطقه قرار دارد.

به گزارش ـ مدافعون ـ حزب الله لبنان عصر امروز ـ دوشنبه هشتم شهریورماه ـ با صدور بیانیه ای، جنایت تروریستی که در یک مراسم عروسی در حومه شهر کربلا رخ داد و به کشته و زخمی شدن چند انسان بی گناه منجر شد، را بشدت محکوم کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است: این جنایت که پرونده جنایت های تروریست های تکفیری علیه بشریت را قطورتر کرده است، در ادامه جنایت های مستمر آنها برای تبدیل عروسی و شادی مردم به عزا، ماتم و غم صورت گرفته و به دین بزرگ اسلام این دین حق، خیر و صلح هیچ ارتباطی ندارد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: تروریست هایی که هر روز مرتکب کشتار وجنایت در مناطق مختلف جهان عرب و اسلام می شوند، فارغ التحصیلان مدرسه سیاهی هستند که مورد حمایت برخی کشورهای منطقه قرار دارد.

حزب الله خاطرنشان کرد: این تروریست ها به سیاست های کشورهای بزرگ که امنیت و آرامش را برای جوامع ما نمی خواهند و تنها درصدد اجرای سیاست های گناه آلود خود در منطقه ما هستند، خدمت می کنند.

حزب الله همچنین از ملت های جهان خواسته است تا در مقابل این طاعون بایستند و موضع قاطع و نهائی خود را با محکوم کردن این جنایتکاران و کسانی که از آنها حمایت می کنند و پشت سر طرح های تروریستی قرار دارند، اعلام کنند تا جهان از این شر که آینده انسان ها را تهدید می کند، نجات یابد.

«محفوظ التمیمی» عضو شورای استانداری کربلا اظهار داشت: پنج عامل انتحاری که کمربند انفجاری به خود بسته بودند شب گذشته به یک مراسم عروسی در محله الحسین در شهرستان عین تمر در غرب کربلا حمله کردند.

وی افزود:‌ دو تن خود را منفجر کردند که به شهادت ۱۸ تن و زخمی شدن ۲۵ تن انجامید. سه تن از عوامل انتحاری نیز بازداشت شدند. طبق گزارش مسئولان پزشکی استان کربلا، ۵ نفر از کشته‌شدگان از یک خانواده بودند.

عین‌تمر در فاصله ۵۰ کیلومتری غرب کربلا و در مرز با استان انبار که از مراکز اصلی عملیات گروه‌های افراطی به شمار می‌رود، واقع شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون