مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

شمشیری که داعش با آن گردن مردم جزیره خالدیه را می زد + عکس

نیروهای بسیج مردمی عراق به یک شمشیر گروه تروریستی داعش، که با آن اهالی «جزیره خالدیه» را اعدام می‌کرد، دست یافتند.

به گزارش ـ مدافعون ـ ستاد اطلاع رسانی نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی» با انتشار عکسی از یک شمشیر، تأکید کرد عناصر داعش با استفاده از این شمشیر، اهالی «جزیره الخالدیه» را گردن می زدند.

در این تصویر شماری از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی ازجمله «ابومهدی المهندس» معاون رئیس تشکیلات مردمی الحشد الشعبی نیز دیده می‌شوند.

گروه تروریستی داعش، برای ارعاب شهروندان در مناطق تحت کنترل خود، هر از گاهی به روش‌های مختلف، اعدام‌های وحشیانه‌ای را مقابل چشم مردم انجام می‌دهد.

حدود بیست روز پیش نیروهای ارتش و مردمی عراق جزیره خالدیه را در استان الانبار از اشغال تکفیری‌های داعش آزاد کردند و در این عملیات، حدود ۲۰۰ تروریست داعش را به هلاکت رساندند.

جزیره خالدیه در مرکز عراق و میان فلوجه و رمادی است و مساحت آن به ۸۰ کیلومتر مربع می‌رسد، جزیره خالدیه یکی از بزرگترین مقرهای داعش در الانبار محسوب می‌شد که از سال ۲۰۱۴ کنترل آن را در دست گرفته بود اما در اول ماه آگوست جاری از سیطره داعش خارج شده و عملیات پاکسازی آنجا تا نابودی آخرین تروریست ادامه دارد.

«هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر و فرمانده نیروهای بسیج مردمی اعلام کرده که با آزادسازی جزیره خالدیه، مسیر جاده‌ای بغداد به رمادی و از رمادی به اردن کاملا امن شده است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون