مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حشد شعبی مامور حفاظت از حجاج شیعه و سنی عراق + تصاویر

با نزدیک شدن به موسم حج تمتع و اعزام حجاج کشورهای مختلف به عربستان سعودی، عراق نیز حجاج خود را به سمت این کشور روانه می کند. سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) برای تامین امنیت کاروان های زمینی حج تمتع، وظیفه حفاظت از آنها را برعهده دارد.

به گزارش ـ مدافعون ـ با نزدیک شدن موسم حج تمتع و روانه شدن حجاج کشورهای مختلف به سمت عربستان سعودی، کشور عراق نیز حجاج خود را به سمت این کشور روانه می کند.

عراق به دلیل همسایگی با عربستان و داشتن مرز مشترک با این کشور، زائران حج تمتع و عمره را به دو صورت زمینی و هوایی به سمت عربستان می فرستد.

تامین امنیت کاروان های زمینی حج تمتع امسال عراق را که باید از مسیر "النخیب" (در ۱۹۶ کیلومتری جنوب غرب کربلای معلا) - "منفذ عرعر الحدودی"، در مرز عراق با عربستان، بگذرند، بر عهده سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) گذاشته شده است.

با وجود احتمال حملات وحشیانه داعش به این کاروان ها، یگان های مخلتف این سازمان، با استقرار در طول این مسیر و نیز اسکورت اتوبوس های حامل حجاج عراقی، مسیری امن برای آنان فراهم کرده اند.

علاوه بر تامین امنیت در طول مسیر، حشد شعبی پذیرایی از حجاج شیعه و سنی عراقی را نیز عهده دار است و در طول مسیر ۱۱۷، کیلومتری بین النخیب تا منفذ عرعر الحدودی، مایحتاج زائران و حجاج عراقی اعم از آب و غذا را تامین می نماید.

گفتنی است با تشکیل سازمان بسیج مردمی عراق، این سازمان علاوه بر حضور پُررنگ و فعال در جبهه نبرد علیه گروه تروریستی تکفیری داعش که موفقیت های چشمگیری نیز نصیب آن شده است، در میادین دیگر از جمله سازندگی و کمک رسانی نیز حضوری فعال و قابل تقدیر داشته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون