مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ظاهر متفاوت نیروهای سرایا السلام در عملیات آزادسازی شرقاط + عکس

نیروهای وابسته به «سید مقتدی صدر» پس از فرمان وی عازم شرقاط برای آزادسازی این شهر هستند.

به گزارش ـ مدافعون ـ پس از فرمان رهبر جریان صدر، به سرایا السلام" (شاخۀ نظامی جریان صدر) برای کمک به اهالی شرقاط از توابع استان صلاح الدین، نیروهای این گردان‌ها عازم شرقاط شده‌اند.

در همین حال سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) اعلام کرد که پیش بینی می‌کنیم، طی چند روز آینده شهر الشرقاط به عنوان آخرین پایگاه تروریست‌های داعش آزاد شود.

«احمد الاسدی» گفت: چند هفته‌ای است که تلاش می‌کنیم خانواده‌های پناهنده را از الشرقاط خارج کنیم و آن‌ها را به مکان‌های امن جهت کمک‌رسانی و رسیدگی به آن‌ها برسانیم.

وی در این باره افزود: نشست‌های متعدد و مستمری بین فرماندهی عملیات آزادسازی الشرقاط و نیروهای ویژه و لشکر نهم ارتش و الحشد الشعبی وجود دارد تا هر چه سریعتر این خانواده‌ها را به مکان‌های امن انتقال دهیم و این پرونده بسته شود.

سخنگوی الحشد الشعبی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم که این پرونده طی چند روز آینده بسته و تمام مایحتاج پناهندگان تأمین شود و شهر الشراقاط نیز آزاد شود.

روز گذشته (یکشنبه) هواپیماهای ارتش عراق، اعلامیه‌هایی را بر فراز منطقه الشرقاط و شهر موصل پخش کردند که از مردم خواسته شده بود با نیروهای امنیتی همکاری کنند و از محل تجمع تروریست‌های داعش دور باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون