مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ارتش عراق کنترل کامل شهرک «الجولان» را به دست گرفت + تصاویر

نیروهای امنیتی و دستگاه مبارزه با تروریسم عراق توانستند در عملیاتی منحصر به فرد و غافلگیر کننده کنترل کامل شهرک «الجولان» را به دست بگیرند.

به گزارش ـ مدافعون ـ نیروهای امنیتی عراق موفق شدند شهرک «الجولان» واقع در شهر فلوجه را به طور کامل از دست گروه تروریستی داعش آزاد کنند و شماری از تروریست های داعش را به هلاکت رسانند و تلفات و خسارت های سنگینی به آنها وارد کنند.

نیروها، یگان‌های زمینی ارتش و پلیس فدرال عراق به همراه هواپیماهای ارتش که در ارتفاع پایین پرواز می کردند تلفات زیادی به تروریست های داعش در الجولان وارد کردند و مقرهای آنها را ویران کردند.

سرلشکر«سعد حربیه» فرمانده عملیات غرب سامراء در این باره گفت: اکنون نیروهای عراقی بخش شمالی شهرک الجولان را به طور کامل آزاد کردند و دستگاه مبارزه با تروریسم و نیروهای واکنش سریع نیز از بخش جنوبی وارد عمل شدند و اکنون شهرک الجولان در دست نیروهای امنیتی است.

وی افزود: من آزاد سازی الجولان را به مردم شریف عراق تبریک می گوییم. اکنون هیچ داعشی در شهر فلوجه وجود ندارد.

سرتیپ «ستار جبار» فرمانده گردان هفده پیاده نظام عراق در این باره گفت: روحیه ما بسیار بالا است و یگان های امنیتی با تمامی گروهها دیگر عراقی هماهنگی و همکاری دارند. ارتش روحیه بسیار خوبی دارد بنابراین پرواز هواپیماها و بالگردهای ارتش در ارتفاع پایین نشان از این دارد که تروریست های داعش شکست خوردند و عقب نشینی کردند. روحیه سربازان و نیروهای عراقی بسیار بالاست و هماهنگی کاملی بین یگان توپخانه ای، مهندسی و هواپیماهای ارتش با دیگر گروههای عراقی از جمله پیاده نظام ها ، تکاورها و تمامی یگانهای امنیتی وجود دارد.

عملیات آزاد سازی الجولان با هماهنگی کامل بین نیروهای عراقی و پشتیبانی تمام یگانهای نظامی و فرماندهان نظامی عالیتربه در تمامی محورها صورت گرفت و اکنون تمامی مناطق فلوجه از دست تروریست های داعش آزاد شده است.

فلوجه دومین شهر بزرگ استان الانبار در ۵۰ کیلومتری غرب بغداد است که دارای اهمیت راهبردی و اعتباری برای گروه تروریستی داعش بود با آزادی این شهر، این گروه تروریستی عملا روحیه جنگی خود را در برابر نیروهای عراقی از دست داده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون