مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بیجی از سلطه تروریست‌های داعش خارج شد/ اهتزاز پرچم عراق بر فراز مراکز دولتی + تصاویر

ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی پس از دو هفته درگیری با تروریست های داعش سرانجام توانست پرچم عراق را بر فراز مراکز دولتی این شهر نصب کند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ «شیخ قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق گفت که شهر بیجی از وجود تروریست‌های داعش کاملاً پاکسازی شد.

وی افزود: پرچم عراق بر فراز ساختمان فرمانداری این شهر برافراشته شد.

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق گفت که نیروهای ارتش عراق و الحشد الشعبی با حمایت هواپیماهای عراقی توانستند شهر بیجی را از سلطه تروریست‌های داعش به طور کامل خارج کنند.

وی افزود که در این درگیری‌ها تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته شدند و خسارات سنگینی به ادوات نظامی آنان وارد شد.

ارتش عراق برای پاکسازی مرکز شهر بیجی از نیروهای مردمی کمک گرفت و بیش از دو هفته با تروریست‌ها درگیر بود و سرانجام توانست پرچم عراق را بر فراز مراکز دولتی این شهر نصب کند و هم اکنون خود را برای آزاد کردن بقیه مناطق شهر از جمله پالایشگاه نفتی آماده می‌کند.

«ناصر الفرطوسی» فرمانده تیپ واکنش سریع ارتش عراق گفت: ارتش از سه محور غرب، شرق و جنوب برای آزاد کردن شهر الصینیه، شهر بیجی و پالایشگاه بیجی حرکت خواهد کرد.
شهر الشرقاط آخرین پایگاه داعش در استان صلاح الدین است و ارتش و نیروهای بسیج مردمی پس از آزادسازی الصینیه و بیجی به سوی آن شهر حرکت خواهند کرد.

شاکر افزود: دشمن در برابر حملات ارتش، پلیس و بسیج مردمی توان ایستادگی ندارد و سلاح‌های خود را به زمین می‌اندازد و فرار می کند.

جنبش اهل الحق در ۸ ماه می گذشته (۱۸ اردیبهشت) خواستار تشکیل اتاق عملیات مشترک با حشد الشعبی برای آزادی پالایشگاه بیجی شده و تاکید کرده بود که هر گونه عملیاتی بدون مشارکت حشد الشعبی ممکن نیست.

تروریست‌های داعش فروردین ماه پیش بخش‌هایی از پالایشگاه بیجی را به تصرف خود درآورده بودند.

عملیات پاکسازی استان‌های صلاح الدین و الانبار از هفته گذشته با مشارکت نیروهای امنیتی، نیروهای مردمی(الحشد الشعبی) و با همراهی هزاران عشایر سنی آغاز و تاکنون مناطق گسترده‌ای در این دو استان آزاد و پاکسازی شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون