مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

الفلوجه به طور کامل آزاد شد

فرماندهان نظامی و رسانه های عراق امروز از آزادی کامل الفلوجه خبر دادند.

به گزارش ـ مدافعون ـ  «عبدالوهاب الساعدی» فرمانده عملیات فلوجه امروز یکشنبه اعلام کرد که عملیات نظامی در فلوجه به پایان رسید.

وی با بیان این مطلب افزود: عملیات نظامی در فلوجه با آزاد سازی منطقه «الجولان» در شمال فلوجه به انتها رسید و در جریان این عملیات که بیش از یک ماه به طول انجامید هزار و ۸۰۰ تروریست داعش به هلاکت رسیدند.

همچنین سخنگوی فرماندهی عملیات فلوجه نیز امروز آزادی کامل این شهر را از تصرف گروه تروریستی ـ تکفیری داعش اعلام کرد.

سرتیپ «یحیی رسول» اعلام کرد: نیروهای مبارزه با تروریسم، پلیس، ارتش، فرماندهی عملیات بغداد و یگان های پشتیبانی شامل توپخانه و نیروی هوایی، پشتیبانی هوایی ارتش و تشکیلات مردمی الحشد الشعبی به طور کامل شهر فلوجه را از تصرف داعش آزاد کردند.

وی این پیروزی بزرگ را به ملت و نیروهای مسلح و تشکیلات مردمی الحشد الشعبی و همه کسانی که نیروهای عراق را در این عملیات پشتیبانی کردند، تبریک گفت و از آنان دعوت کرد که برای این پیروزی جشن برپا کنند.

با آزادی دو محله "المعلمین و جولان" در بخش شمالی فلوجه به عنوان آخرین پناهگاه های داعش، عملا شهر فلوجه امروز (یکشنبه) آزاد شد.

فلوجه دومین شهر بزرگ استان الانبار در 50 کیلومتری غرب بغداد مهمترین پایگاه راهبردی و اعتباری گروه های تروریستی در طول 13 سال گذشته بوده است که بسیاری از عملیات تروریستی علیه پایتخت عراق در این شهر طراحی و اجرا می شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون