مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

نماز رزمندگان شیعه و سنی در مسجد فلوجه + عکس

رزمندگان شیعه و سنی عراقی پس از آزادسازی شهر فلوجه نماز جماعت را در مسجد عبدالله بن عمر خطاب برپا کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نظامیان شیعه و سنی عراقی به دنبال پیروزی های اخیر در فلوجه نماز جماعت را در مسجد عبدالله بن عمر خطاب برپا کردند.

روز گذشته «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق آزادی فلوجه از چنگال داعش را اعلام و تاکید کرد نیروهای عراقی بر شهر مسلط شده اند و تنها بخش های کوچکی از آن نیاز به پاکسازی دارد.

وی در نطقی کوتاه، این آزادی را مدیون ارتش، پلیس، داوطلبان مردمی و هدایت مرجعیت دینی و در صدر آن آیت الله سیستانی دانست.

نخست وزیر عراق خطاب به مردم فلوجه گفت: امروز می خواهیم امنیت و آرامش را به فلوجه بازگردانیم و ساکنان آن در کمال امنیت به زندگی عادی بازگردند.

العبادی افزود همه مردم عراق در این پیروزی سهیم بوده اند.

شهر فلوجه که از آن تحت عنوان دژ مستحکم داعش نام برده می‌شد، در برابر قدم های استوار نیروهای بسیج مردمی، عشایر و ارتش عراق پس از 25 روز نبرد، سرفرودآورد و تکفیری های داعش که همه افتخار آنها، کشتن مردم بی گناه و بی سلاح است، به درون پس کوچه ها و سوراخ های خود عقب نشستند.

براساس گزارش های میدانی، هم اکنون خیابان های اصلی و ساختمان های بزرگ و اداری شهر در دست نیروهای دولتی است. برخی خبرگزاری ها حتی نوشته اند این شهر به طور کامل آزاد شده است.

«ابومهدی المهندس» نائب رئیس شورای تشکیلات «بسیج مردمی»، «هادی العامری» دبیر کل سازمان بدر و «عبدالوهاب الساعدی» فرمانده عملیات فلوجه،‌طی نامه ای به نخست وزیر عراق، آزاد شدن شهر فلوجه را به وی اعلام کردند.

فلوجه به خاطر جغرافیای خاص و گستردگی شهر که رود فرات نیز از مجاورت آن می گذرد، عملیات نظامی در آن بسیار سخت است و همین مسئله، پیروزی نیروهای دولتی را بسیار ارزشمند می کند. اهمیت این پیروزی از لحاظ روانی هم برای مردم عراق بسیار بالاست و در حال حاضر، هم آنها، هم تروریست ها و هم حامیان تروریست ها، کار پدیده تروریسم در عراق را تمام شده می دانند و خصوصاً «ابوبکر البغدادی» سرکرده اصلی داعش و دیگر سرکرده های این گروه تروریستی که در موصل حضور دارند، از هم اکنون می دانند که سه گزینه بیشتر پیش رو ندارند، یا به مناطق نامعلومی فرار کنند، یا دست به خودکشی بزنند و یا خود را برای یک نبرد قریب الوقوع و مرگ خفت بار در موصل آماده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون