مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
در بیانیه ای؛

حزب الله لبنان هر گونه درگیری با ارتش سوریه را تکذیب کرد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به شایعات منتشر شده در رسانه ها در خصوص درگیری نیروهای این گروه با ارتش سویه واکنش نشان داد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ حزب‌الله لبنان در بیانیه ای ضمن تکذیب شایعات مبنی بر درگیری با ارتش سوریه در این کشور، اعلام کرد: برخی رسانه های محلی و عربی اخیرا به انتشار اخبار دروغین از تحولات میدانی سوریه پرداختند.

حزب الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد: طی روزهای اخیر، برخی رسانه‌های بیگانه تمام هم و غم خود را صرف دروغ پردازی هایی نظیر درگیری نیروهای حزب الله با ارتش سوریه کردند یا برخی می گویند که حزب الله با هم پیمانان خود درگیر شده و یا ادعا می کنند که در حمله هوایی جنگنده های سوریه به پایگاه های حزب الله برخی از مجاهدین حزب الله در سرزمین سوریه کشته شدند.

در ادامه بیانیه حزب الله لبنان با تکذیب قاطع این ادعاها و افتراها آمده است: شهادت شماری از اعضای مقاومت لبنان در حومه حلب سوریه و مناطق دیگر این کشور طی روزهای اخیر، در جریان درگیری های مستقیم با تروریست های تروریستی و تکفیری اتفاق افتاد و آنچنان که رسانه های معاند گمان می کنند نیست.

حزب الله در پایان بیانیه خود آورده است: میان حزب الله و ارتش سوریه و سایر هم پیمانان ارتباط عمیق و وثیقی وجود دارد هدف برای ما مشترک است، با مقاومت پایدار در میدان جنگ واحد تا پیروزی و از بین بردن تروریست ها در کنار هم هستیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون