مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

فرمانده عراقی: به سه کیلومتری مرکز فلوجه رسیده ایم

فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه از انهدام چهار خط دفاعی تروریست ها در فلوجه خبر داد و گفت به سه کیلومتری مرکز شهر فلوجه رسیدیم.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه، اعلام کرد، نیروهای مسلح عراقی در عملیات ضد گروه تکفیری صهیونیستی داعش به سه کیلومتری مرکز این شهر در استان الانبار رسیدند.

سرلشکر ستاد «عبدالوهاب الساعدی» در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الحدث، درباره ادامه عملیات آزادسازی فلوجه گفت: این عملیات ادامه دارد و هیچ نوع کندی یا توقفی این عملیات وجود ندارد. تروریست های داعش چند خط دفاعی برای خود در اطراف فلوجه ایجاد کرده اند تا نبردها در خارج مرکز این شهر باشد. یگان های عراقی تاکنون چهار خط دفاعی دشمن را منهدم کرده و وارد شهر فلوجه شده اند. این نیروها از مرکز شهر فلوجه حدود سه کیلومتر فاصله دارند.

وی افزود: در چند روز آینده فلوجه از داعش پاکسازی خواهد شد. مسئله مهم آن است که ما به زودی به مرکز شهر فلوجه خواهیم رسید. فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در آغاز عملیات فلوجه، ماموریت های هر یک از نیروها را تعیین کرد. ماموریت یورش به شهر فلوجه محدود به نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم، پلیس فدرال و یگان های ارتش است.

فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه خاطر نشان کرد: در هر یک از خطوط دفاعی داعش در اطراف فلوجه، تونل هایی منهدم شد و نیروهای ما به جنوب شهر فلوجه و خیابان اربعین رسیدند. ما می دانیم که داعش در داخل شهر فلوجه هم تونل هایی دارد که این تونل ها هم منهدم خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون