مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

«ابوبکرالبغدادی» در رقه به هلاکت رسید؟ + عکس

"گروه تروریستی تکفیری داعش" با انتشار بیانیه خبر از هلاکت «ابوبکر البغدادی» سرکرده این گروه تروریستی در خلال حملات هوایی روز پنجم ماه مبارک رمضان ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش به شهر "رقه"، خبر داد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ بنا بر ادعای رسانه های منتسب به "گروه تروریستی تکفیری داعش"، رهبر این گروه تروریستی چند روز پیش در روز پنجم ماه مبارک رمضان و در خلال حملات هوایی "ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش" به شهر "رقه" به هلاکت رسیده است.

این خبر را بخش عربی خبرگزاری «اعماق» که متعلق به داعش می باشد و اخبار لحظه به لحظه این گروه تروریستی را پوشش می دهد منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «ابوبکر البغدادی» در حملات هوایی ائتلاف غربی به شهر رقه، در روز پنجم ماه مبارک رمضان، کشته شد.

این ادعا در حالی از سوی رسانه های داعش مطرح شده است که در ماه دسامبر، فرستاده مخصوص آمریکا در مورد احتمال مرگ ابوبکر البغدادی در حملات هوایی ائتلاف غربی اظهار داشته بود: تاکنون ما هیچ دلیل و مدرکی مبنی بر مرگ سرکرده داعش در دست نداریم ولی آنچه مسلم است غیبت طولانی مدت او از حضور در رسانه ها است و اینکه هیچ خبر و تصویر جدیدی از او در رسانه ها منتشر نشده است.

با این حال مقامات آمریکایی اذعان دارند که از مکان ابوبکر البغدادی هیچ اطلاع دقیقی در اختیار ندارند و از طرف دیگر بر این مطلب تاکید می کنند که سرکرده داعش از هر طریقی استفاده می کند تا مکان خود را مخفی نگه داشتع و دائم از جایی به جای دیگر تغییر مکان می دهد.

شایان ذکر است این احتمال که البغدادی در حملات هوایی اخیر ائتلاف به هلاکت رسیده باشد، دور از انتظار نیست ولی متخصصان امور نظامی این احتمال را نیز که این تروریست برجسته مکان خود را تغییر داده و اخبار مذکور تنها برای بر هم زدن تمرکز گروه های ضد داعش انجام گرفته باشد، دور از ذهن نمی دانند.

مقامات آمریکایی همچنین مدعی شدند، برخی اطلاعات حاکی از آن است که ابوبکر البغدادی در طول شش ماه گذشته دسته کم دو مرتبه به مقر گروه تروریستی تکفیری داعش در "عراق"، یعنی شهر "موصل" سفر کرده است و اکنون نیز در آنجا حضور دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون