مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

افطار روزه داران در حرم مطهر حضرت عباس(ع) + تصاویر

توزیع افطار در صحن حرم مطهر حضرت عباس(ع) و یکی از سرداب‌های طرح توسعه حرم انجام و بیش از سه هزار روزه دار را شامل می‌گردد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ قسمت امور خدمات آستان مقدس حضرت عباس(ع) در راستای خدمت به زائران آستان مقدس امام حسین و حضرت اباالفضل العباس علیهما السلام در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع افطار بین زائران این دو بارگاه ملکوتی می‌نماید.

توزیع افطار در صحن حرم مطهر و یکی از سرداب‌های طرح توسعه حرم مطهر انجام و بیش از سه هزار روزه دار را شامل می‌گردد. این تعداد در ایام زیارتی تا ده هزار نفر افزایش می یابد.

«حاج خلیل هنون» رئیس قسمت امور خدمات حرم مطهر حضرت عباس(ع) در گفتگو با خبرنگار شبکه جهانی الکفیل گفت: قسمت امور خدمات حرم مطهر با توجه به فرمایش گهربار امام باقر(ع) که فرمودند : "هر کس روزه داری را در شبی از شبهای ماه رمضان افطار دهد خداوند ثوابی معادل ثواب آزاد نمودن یک نفس مومن به او عطا خواهد نمود" اقدام به توزیع افطار بین زائران می‌نماید.

وی به شیفت بندی پرسنل این قسمت برای توزیع افطار بین زائران اشاره نمود و گفت: افطار تقدیمی به زائران سوپ، خرما و دوغ را شامل می‌گردد.

  • ۹۵/۰۳/۲۱
  • خدام السیدة زینب

افطار

حرم حضرت عباس

رمضان

ماه رمضان

کربلا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون