مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

مفتی اعظم وهابی در حمایت از آل سعود، روزه خواری را تجویز کرد

مفتی اعظم وهابی عربستانی در حمایت از حملات وحشیانه "آل سعود" به "یمن"، در حکمی عجیب، فتوا به جواز افطار سربازانی که در این جنگ شرکت کرده اند، داد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ برای دومین سال پیاپی، مفتی اعظم وهابی در عربستان، در حمایت از حملات وحشیانه "آل سعود" به "یمن"، روزه خواری سربازان عربستانی را که این جنگ حضور دارند، تجویز نمود.

«عبدالعزیز ابن عبدالله الشیخ» مفتی کریه المنظر وهابی، سال گذشته نیز در فتوایی مشابه، سربازان حاضر در جنگ علیه یمن را از گرفتن روزه معاف دانست.

وی روز گذشته نیز با صدور فتوایی همانند فتوای سال گذشته، سربازان حاضر در میدان نبرد یمن را از وجوب گرفتن روزه مستثنی کرد.

در این فتوا چنین آمده است: شما سربازان اکنون در حال انجام دو امر خیر هستید، جنگ و روزه گرفتن. بنابراین هر سربازی که توان روزه گرفتن در حین جنگ را دارد، باید روزه بگیرد و اگر کسی توان انجام این دو عمل خیر را در کنار هم ندارد، می تواند روزه نگرفته و بعدا قضای آن را به جا آورد.

گفتنی است عربستان سعودی از ماه مارس سال گذشته حملات وحشیانه ای به یمن و به بهانه بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی این کشور به قدرت، آغاز کرد و طی این حملات وحشیانه که اککنون نیز ادامه دارد، تعداد زیادی از شهروندان غیرنظامی یمنی از جمله هزاران زن و کودک، به خاک و خون کشیده شده اند.

شایان ذکر است، مذهب غالب و حاکم در عربستان، وهابیت است که این فرقه ضاله، پشتیبانی فکری گروه های تکفیری و تروریستی را بر عهده دارد و به صرف مخالفت هر مذهبی از مذهاب اسلامی با افکار و عقاید وهابیت، بلافاصله آن مذهب، تکفیر می شود.

همچنین مفتی اعظم حال حاضر و نیز مفتی اعظم پیشین عربستان، در موارد بسیاری، فتاوایی صادر کرده اند که با اصول مسلم اسلامی در تعارض کامل قرار دارد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ممنوعیت حضور پدر و دختر در زمان واحد در منزل در صورتی که فرد دیگری غیر آنان در خانه حاضر نباشد.

تحقق طلاق فقط با نوشتن نام زن به قصد طلاق بر روی کاغذ.

ممنوعیت ارتباط با شیعیان.

و … .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون