مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
هادی العامری:

عربستان مادر فکری داعش است

«هادی العامری» فرمانده "سپاه بدر عراق" درگفتگو اختصاصی با Press TV اظهار داشت: تفکری که "گروه تروریستی تکفیری داعش" آن را اتخاذ کرده است، ریشه در "عربستان سعودی" دارد و عربستان مادر فکری داعش محسوب می شود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ «هادی العامری» فرمانده "سپاه بدر عراق"، در گفتگوی اختصاصی با شبکه Press TV اظهار داشت: تفکر "داعش"، ریشه در "عربستان سعودی" دارد و این تفکر از عربستان تغذیه می شود.

وی با رد اتهاماتی که برخی کشورهای حوزه خلیج فارس متوجه سپاه مردمی عراق می کنند، گفت: ما هرگز به ادعای عنوان شده توسط متخاصمان و دشمنانمان توجهی نمی کنیم، چراکه ما خود آنان را همدستان تروریست می شناسیم.

فرمانده سپاه مردمی بدر در ادامه افزود: برخی کشورهای حوزه خلیج فارس نقش عمده ای در پشتیبانی از تروریست در “سوریه" ایفاء می کنند. این کشور ها از جنایات و خونریزی های گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کنند. برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و به خصوص عربستان سعودی باید به خاطر خساراتی که در سوریه به بار آورده و جنایاتی که مرتکب شده اند، مقصر شناخته شده و مورد پیگیری قرار گیرند.

العامری همچنین خاطر نشان کرد: انگشت اتهامی که متوجه "سازمان بسیج مردمی عراق" (الحشد الشعبی) و دیگر سازمان های مردمی عراق شده است و آنان را متهم به فرقه گرایی می کند، به هیچ عنوان قابل اعتناء نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا نیز یکی از حامیان تروریست در سوریه و عراق محسوب می شود نسبت به خطر داعش هشدار داد و اظهار داشت: داعش همچون بیماری واگیرداری است که اگر در عراق و سوریه نابود نشود، دامنگیر دیگر نقاط جهان خواهد شد.

این فرمانده عراقی در پایان اتحاد رزمندگان عراقی را قابل تقدیر دانست و افزود: این اتحاد و همبستگی تا زمانی که شهر “فلوجه" در غرب استان "الانبار" و دیگر مناطق تحت سیطره داعش به طور کامل آزاد نشوند، متوقف نخواهد شد.

در هفته اخیر ارتش و نیروهای مردمی عراق در کنار یکدیگر حملات گسترده ای را برای آزادسازی شهر فلوجه آغاز کرده اند.

گفتنی است طبق گزارش سازمان های بشردوستانه، گروه تروریستی تکفیری داعش، حدود ۵۰ هزار شهروند عراقی از جمله ۲۰ هزار کودک را در شهر فلوجه محبوس کرده است و کسانی را که در صدد فرار برآیند، به قتل می رساند.

ولی با این حال، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق، اعلام کرده است که راه های امنی برای فرار شهروندان از دست داعش در اطراف فلوجه ایجاد شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون