مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق:

47 روستا در عملیات فلوجه از لوث داعش پاک سازی شد / حشد شعبی به نیروهای ائتلاف نیازی ندارد

فرمانده مقاومت اسلامی و نیروهای بسیج مردمی در عراق اظهار داشت: 47 روستا و مناطق الکرامه و الصقلاویه تاکنون در عملیات فلوجه آزاد شده اند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نشست خبری فرمانده مقاومت اسلامی و نیروهای بسیج مردمی در عراق (الحشد العشبی) دقایقی پیش به پایان رسید.

"ابومهدی المهندس" اظهار داشت: تمام اهداف نیروهای الحشدالشعبی در عملیات ازادسازی فلوجه محقق شده است و مسئولیت آزادسازی شهر فلوجه برعهده نیروهای ارتش و امنیتی عراق می باشد و از عملیات آزادسازی فلوجه، جز آزادی مرکز شهر که 100 کیلومتر مربع بیشتر نیست، چیز دیگری باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه اتاق عملیات مشترکی با ارتش و پلیس فدرال برای اداره عملیات فلوجه ایجاد کرده‌ایم، افزود: نزدیک به ۴۰ هزار شهروند عادی در داخل فلوجه هستند، و از ۸۰۰۰ هزار پناهجو استقبال کرده ایم.

فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق در مورد سختی های آزادسازی فلوجه گفت: عملیات آزادسازی فلوجه در شرایط سخت محیطی و جغرافیایی پیش می‌رود؛ اما تروریست‌های داعش نیز با فرارشان باعث کمک به پیشبرد عملیات شده‌اند و در عملیات آزادسازی فلوجه، به عنوان نیروی پشتیبانی نیروهای موجود در داخل فلوجه، در اطراف شهر باقی خواهیم ماند.

وی گفت: 47 روستا و مناطق الکرامه،  الصقلاویه  و گذرگاه البوشجل تاکنون در عملیات فلوجه آزاد شده اند.

وی ادامه داد: 50 درصد از انتحاری ها سعودی هستند و داعش از سوی کشورهای معروف مخصوصا عربستان سعودی حمایت مالی می شود.

ابومهدی المهندس تصریح کرد: پس از آزاد سازی فلوجه به آزادسازی موصل و حویجه اقدام خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که کسی مانع این کار شود.

وی در خصوص فعالیت های نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا گفت: ما از قوات ائتلاف دخالت را نخواسته ایم و حشد شعبی به نیروهای ائتلاف نیازی ندارد و اینکه نیروهای ائتلاف آمریکا زیرساخت های عراق را نابود می کنند غیرقابل قبول است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون