مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دیدار فرمانده الحشد الشعبی با شخصیت های برجسته سنی + عکس

فرمانده" نیروی بسیج مردمی عراق" با سران قبایل، علما و شخصیت های برجسته اهل سنت استان "الانبار" دیدار کرد و از آنان خواست تا به خانواده هایی که از بند "داعش" در "فلوجه" رها شده اند، کمک های لازم را مبذول دارند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ فرمانده "سازمان بسیج مردمی عراق"، روز سه شنبه با شخصیت های برجسته اهل سنت استان "الانبار" دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که علما، سران قبائل و شخصیت های کلیدی اهل سنت این استان حضور داشتند، «ابو مهدی المهندس» از آنان خواست تا با خانواده های آزاد شده از بند تروریست های داعش در شهر فلوجه، همدردی کرده و به آنان کمک رسانی کنند.

نمایندگان اهل سنت استان الانبار نیز از تلاش های بی وقفه رزمندگان الحشد الشعبی برای آزادی سازی مناطق تحت سیطره داعش در این استان، قدردانی به عمل آوردند.

وزارت مهارجت عراق روز دوشنبه اعلام کرد: به همت رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) حدود ۵۰۰ خانواده عراقی از شهر فلوجه، خارج شده اند و اکنون مکانی برای اسکان برای آنان وجود ندارد.

با شروع عملیات گسترده آزادسازی شهر فلوجه که در آن نیروهای ارتش و رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق حضور دارند، داعش ابتدا، خانواده های عراقی را به عنوان سپر انسانی خود قرار داده بود و پس از پیشروی نیروهای عراقی، داعش به عقب رانده شد و تعداد زیادی از این خانواده ها موفق به فرار از دست عناصر گروه تروریستی داعش شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون