مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

نیروهای عراقی محله الشهداء‌ شهر الصقلاویه را آزاد کردند

فرمانده نیروهای پلیس مرکزی از آزادسازی کامل محله الشهداء در ناحیه الصقلاویه خبر داد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نیروهای مشترک عراقی محله الشهداء شهر الصقلاویه را که به شهر فلوجه متصل است آزاد کردند این در حالی است که نبردها در محله دیگری با همین نام در ورودی این شهر ادامه دارد.

نیروهای بسیج مردمی از دست یابی به آرشیو مخفی پرونده ها و اسناد داعش خبر دادند که طرح های بعدی آنها و هسته های نرمشان را در عراق و سوریه برملا می سازد.

نیروهای عراقی با وجود شدت یافتن نبرد در همه محورها، به پیشروی خود برای آزادسازی شهر فلوجه یکی از مهمترین دژهای تروریست های داعش در غرب بغداد ادامه دادند. چند ساعت پس از آغاز عملیات در شهر فلوجه که از سه محور صورت گرفت، نیروهای عراقی بیشترین پیشروی را در محور جنوبی و شمالی این شهر به دست آوردند و چندین منطقه را آزاد کردند.

سرلشکر عبد الوهاب الساعدی فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه از کشته شدن ۷۵ تروریست در جریان مقابله نیروهای عراقی با حمله زمینی گسترده دهها تروریست داعشی به منطقه النعیمیه خبر داد.

نیروهای مشترک عراقی همچنین حمله سه عامل انتحاری داعش را که با بستن کمربندهای انفجاری قصد داشتند خود را در محل تجمع نیروهای عراقی در جنوب فلوجه منفجر کنند، ناکام گذاشتند.

در شمال فلوجه نیز، سرلشکر رائد جودت فرمانده نیروهای پلیس مرکزی از آزادسازی کامل محله الشهداء در ناحیه الصقلاویه خبر داد.

نیروهای بسیج مردمی نیز از پاکسازی منطقه العوینات در شمال فلوجه از وجود بمب ها و بقایای عناصر تروریستی خبر دادند. این در حالی است که منابع نظامی از آزادسازی ۲۸ روستا و شهرک از زمان آغاز این عملیات در ۸ روز پیش تاکنون خبر داده اند.

ابو عمار الطیبات، فرمانده عملیات ناحیه الصقلاویه گفت: این نتایج و پیروزی هایی که کسب کردیم حاصل برنامه ریزی و دقت است ما مناطق مورد نظر را با احتیاط و آرام آزاد کردیم تا کمترین خسارت وارد شود و بتوانیم همه مناطق را طبق برنامه آزاد کنیم.

نیروهای بسیج مردمی نیز توانستند ۱۵ کیلومتر مربع از منطقه عامریه در شمال شهر فلوجه را آزاد کنند آنها همچنین به یک آرشیو مخفی مملو از اسناد محرمانه، مکاتبات و پرونده های متعلق به داعش در کرمه الفلوجه دست یافتند که شامل اسامی هسته های نرم تروریستی داعش و برنامه های آتی آنهاست.

در همین چارچوب، شورای وزیران عراق از همه کشورهای جهان خواست به حاکمیت عراق احترام بگذارند و در مسائل داخلی این کشور از جمله مسئله فلوجه به عنوان یکی از شهرهای این کشور مداخله نکنند. هیئت دولت عراق همچنین از همه رسانه های جهان عرب خواست از در پیش گرفتن سیاست فتنه انگیزی بپرهیزند و تصاویر و خبرهای نادرست منتشر نکنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون