مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دیدار معاون نخست وزیر اسرائیل با سران داعش

معاون نخست وزیر "اسرائیل" حضور و ملاقات مخفیانه خود با سران گروه تروریستی تکفیری "داعش" در شهر "حلب" را تایید کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ معاون نخست وزیر "رژیم صهیونیستی" خبر ملاقات مخفیانه خود با سران "داعش" را تایید کرد.

گزارش ها حاکی از ان است که «ایوب کارا» چندی پیش به صورت مخفیانه وارد شهر "حلب" که تحت کنترل گروه های تروریستی تکفیری قرار دارد، شده و با سران این گروه های تروریستی دیدار کرده است.

وی که زمان دقیق این دیدار را محرمانه خواند و به آن اشاره ای نکرد، در مورد وضعیت این شهر گفت: امروز حلب به طور کلی ویران شده است، هر کسی که وارد این شهر شود، این شهر را نخواهد شناخت و هیچ چیزی در این شهر باقی نمانده که حلب پیش از جنگ را نمایان سازد.

گفتنی است اواخر ماه گذشته میلادی، رزمندگن سوری یک خودرو حامل ادوات نظامی و جنگ افزارهای ساخت اسرائیل را در شرق "سویدا" توقیف کردند.

منابع نظامی در گفتگو با رسانه های سوری گفتند: این خودروی توقیف شده از حومه شرقی شهر "درعا"، در حال انتقال به منطقه بیابانی "بدیا" بود.

در میان جنگ افزارهای ضبط شده از این خودرو، مین ها ضد نفر، موشک و لانچر آر پی جی، گلوله های توپ ۱۲۰، ۸۰ و ۶۰ میلیمتری و تعداد زیادی سلاح های تمام اتوماتیک، دیده می شد.

سوریه پیش از این نیز مدعی بود که اسرائیل، کشور های غربی و متحدان منطقه ای آنان، در حال تجهیز عناصر داعش در داخل سوریه هستند که با کشف چندین محموله نظامی ساخت این کشورها، این ادعا، رنگ واقعیت به خود گرفته است.

علاوه بر کمک های نظامی و مالی، کمک های پرشکی اسرائیل نیز شامل حال تروریست های داعش می شود. به گونه ای که چندی پیش، کانال ۲ تلوزیون اسرائیل، از انتقال مخفیانه تعدادی از مجروحان داعشی به داخل خاک مناطق فلسطین اشغالی ، جهت درمان و رسیدگی پزشکی، خبر داد.

به گزارش این کانال تلوزیون اسرائیل، از سال ۲۰۱۱ تا کنون، حدود ۲۱۰۰ تروریست، برای درمان به اسرائیل منتقل شده اند.

همچنین روزنامه "دیلی میل" انگلیس نیز، در سال ۲۰۱۵ با انتشار گزارشی، مدعی شد: اسرائیل تا کنون جان ۲۰۰۰ تروریست داعشی را نجات داده است که هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیون دلار در پی داشته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون