مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

پیش بینی سید حسن نصرالله در خصوص سرنوشت داعش

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: پایان داعش در حال نزدیک شدن است و باید با مراحل پیش رو با تدبیر و خستگی ناپذیری، تعامل کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز چهارشنبه پنجم خردادماه در مراسم جشن «عید مقاومت و آزادسازی» که به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان در میدان "سید عباس موسوی" در شهر "النبی شیت" در منطقه بقاع لبنان برگزار شد، سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب الله در این مراسم از منطقه بقاع لبنان به عنوان پایگاهی اصلی برای مقاومت و پیروزی یاد کرد و اظهارداشت که منطقه بقاع تکیه گاهی حقیقی برای مقاومت در رویاروئی با چالش ها وخطرها است و به مقاومت وفادار است و باقی خواهد ماند و تاکنون شهدای زیادی در رویاروئی با دشمن تکفیری تقدیم کرده است.

سید حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور گسترده و معنادار اهالی منطقه بقاع ، بعلبک و هرمل ، جنوب لبنان و نبطیه در انتخابات اخیر شوراهای شهر و رای آنها به فهرست مشترک حزب الله و جنبش امل گفت که اکنون قدرت و اقتدار همپیمانی حزب الله و جنبش امل به اثبات رسیده است.

وی ادامه داد: برخی تلاش می کنند با یافتن مسایلی ریز و بی اهمیت برای خود پیروزی خیالی و یا برای اتحاد میان حزب الله و جنبش امل شکست خیالی بسازند. اما انتخابات شهرداری ها نشان داد که این اتحاد تا چه حد قوی است و این قوت مستحکم تر می شود.

دبیرکل حزب الله در این مراسم با اشاره به سالگرد آزادسازی جنوب لبنان اظهار داشت: پیروزی لبنان در سال 2000 پیروزی مهمی بود که این واقعه جزئی از فرهنگ، تاریخ و آینده ما شده است و ما عامدانه بر احیای این پیروزی اصرار داریم. ما هیچگاه این پیروزی را به نام خودمان نزده ایم، بلکه خواستار ملی شدن این جشن هستیم و از همه لبنانی ها می خواهیم به عید مقاومت توجه داشته باشند.

سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اسرائیل دشمن همیشگی امت اسلامی است، گفت: باید به یاد داشته باشیم و تذکر بدهیم که اسرائیل دشمن واقعی و اصلی است. این دشمن به منابع، سرزمین و مقدسات ما طمع دارد. باید کارهای اسرائیل در فلسطین از آغاز این رژیم تا امروز به یاد داشته باشیم. اسرائیل بزرگترین تهدیدی است که در کمین ما نشسته و برخی‌ها تلاش دارند تا آن را به یک همپیمان تبدیل کنند.

وی با اشاره به دلایل پیروزی مردم لبنان تصریح کرد: پیروزی ما به دلیل جان فشانی ها و قربانی شدن نیروهایی از جنبش ها، احزاب، گروه ها بود. کسی به دلیل پیروزی سال ۲۰۰۰ بر ما منت نگذاشت؛ پیروزی به فضل خداوند محقق شد و خداوند نیز به دلیل مقاومت مردم بر ما منت گذاشت.ما در لبنان اعم از مقاومت، ارتش، نیروهای امنیتی و مردم قادر هستیم که از کشور خود حمایت و دفاع کنیم.

دبیرکل حزب الله افزود: باید به یاد داشته باشیم که هنوز بخشی از سرزمین ما در اشغال است و شماری از جوانان ما مفقود الاثر هستند. پیکر برخی از شهدای ما هنوز در دست اسراییل است. علاوه بر این لبنان وظیفه دارد برای تعیین وضعیت دیپلماتهای ایرانی ربوده شده تلاش کند و این وظیفه قانونی و اخلاقی ماست.

وی تأکید کرد: فلسطینی‌ها باید بدانند که تنها راه نجاتشان ایستادگی و مقاومت آن‌هاست. کسانی که از ایران، سوریه و لبنان با شما هستند همواره کنار ما باقی خواهند ماند؛ محور مقاومت در این جنگی که در منطقه ایجاد شده شکست نخواهد خورد و ارزش فلسطین را به عنوان محور درگیری حقیقی به منطقه باز خواهد آورد.

سید حسن نصرالله با اشاره به تحولات منطقه گفت: تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاهد درگیری و خونریزی بیشتر در منطقه خواهیم بود، زیرا مقامات کنونی آمریکا این خونریزی ها را به برگه های رای تبدیل می کنند و به آن نیاز دارند. آنها تلاش می کنند تا در خارج از آمریکا موفقیتی کسب کنند تا در قدرت بمانند.

دبیرکل حزب الله همچنین تصریح کرد که پایان داعش در حال نزدیک شدن است و باید با مراحل پیش رو با تدبیر و خستگی ناپذیری تعامل کرد و لبنان با توجه به اوضاع کنونی منطقه باید یکپارچگی و صبر را به ویژه درباره مسائل امنیتی در پیش بگیرد.

نصرالله در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما همچنان به راه خود ادامه می‌دهیم و پیروزی‌ها را یکی پس از دیگری کسب خواهیم کرد تا به پیروزی واقعی که هیچ طرح تکفیری و صهیونیستی در منطقه نباشد از تلاش دست نمی‌کشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون