مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

پیام آیت الله سیستانی به نیروهای عراقی شرکت کننده در عملیات الفلوجه

مرجع عالی شیعیان در عراق در پیامی به مبارزان و دلآورمردانی که در حال جهاد برای آزادسازی شهر فلوجه هستند، از آنها خواست تا به تعالیم و رهنمودهای مرجعیت عالی در جریان عملیات آزادسازی شهر پایبند باشند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ آیت الله العظمی سیستانی در پیامی خطاب به نیروهای عراقی که در عملیات آزادسازی فلوجه شرکت می‌کنند، از آن‌ها خواستند به دستورات و سفارشات طی عملیات گوش دهند.

شیخ عبدالمهدی الکربلایی، نماینده آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در پیامی به نیروهای عراقی گفت: ما بارها تکرار می‌کنیم که نیروهای عراقی باید به سفارشات مرجعیت دینی طی عملیات آزادسازی گوش دهند. آیت الله سیستانی در توصیه‌های خود به این نیروها ابتدا بر لزوم پایبندی به آداب مبارزه و جنگ تأکید کرده و گفته است که هر جنگی آداب کلی دارد که حتی در جنگ با غیرمسلمانان نیز باید به آن توجه شود. پیامبر اکرم(ص) نیز همواره قبل از آنکه اصحابش را به جنگ بفرستد از آن‌ها می‌خواست آداب جنگ را رعایت کنند.

وی گفت: مبارزان عراقی باید با متجاوزان و قاتلان براساس توصیه‌های امیرالمؤمنین برخورد کنند. من به توصیه سوم آیت الله سیستانی اشاره می‌کنم که گفته است همانطور که جنگ با قاتلان و متجاوزان آداب و اخلاقی دارد پس باید شما نیز به روش امام علی(ع) برخورد کنید همانطور که در حدیث پیامبر اکرم(ص) مثل حدیث ثقلین و الغدیر و دیگر احادیث آمده است.

عملیات آزادسازی شهر فلوجه، دومین شهر بزرگ استان الانبار روز دوشنبه آغاز شد و نیروهای عراقی تاکنون به پیشروی خوبی در این شهر دست یافته‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون