مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
سید حسن نصرالله:

پاسخ حزب الله به ترور شهید بدرالدین، گسترش حضورش در سوریه است

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: انتقام بزرگ ما برای خون سید مصطفی بدرالدین، ادامه حضور در سوریه و گسترش آن خواهد بود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ دبیرکل حزب الله که عصر امروز جمعه 31 اردیبهشت ماه در مراسم هفتمین روز شهادت مصطفی بدرالدین و از طریق ویدئو کنفرانس در مجمع سید الشهدا(ع) در ضاحیه جنوبی بیروت سخن می گفت، شهادت این سردار شهید را به مادر، همسر، پسر، دختران ، برادران و خواهران و همه خانواده و دوستان ، محبان و همرزمان او تبریک و تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله با اشاره به شجاعت این فرمانده برجسته مقاومت ادامه داد: مصطفی بدرالدین از اولین نیروهای مقاومت بود که در مبارزه با دشمن صهیونیستی، پیش قراول مبارزان بود. وی از سال 1995 میلادی تا اواسط سال 1999 میلادی مسئولیت نظامی مرکزی در حزب الله را بر عهده داشت و موفق شد هسته های مقاومت و کار مقاومت را توسعه دهد.

وی در ادامه گفت: از مهم‌ترین موفقیت‌های این فرمانده شهید در آن دوران، کمین معروف «کمین انصاریه» بود که مشترکا از سوی شهید عماد مغنیه و شهید بدرالدین فرماندهی می‌شد. شهید بدرالدین پس از عماد مغنیه به فرماندهی خود در حزب‌الله ادامه داد و مسئولیت‌های مهمی را عهده‌دار شد که از جمله آن‌ها از بین بردن شبکه‌های جاسوسی اسرائیل بود و توانست هماهنگی بالایی را بین حزب الله و سازمان امنیتی لبنان ایجاد کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: هنگامی که حزب‌الله تصمیم گرفت که وارد سوریه شود، مصطفی بدرالدین مسئولیت و رهبری یگان‌های حزب‌الله را در آنجا بر عهده گرفت و به لطف تلاش‌های او، مقاومت به افتخار تحقق دستاوردها و جلوگیری از سقوط سوریه نائل آمد.

وی با اشاره به شجاعت، صلابت، استقامت، هوش و ذکاوت شهید بدرالدین خاطرنشان کرد: در مرحله اول پذیرفتم که سید مصطفی به مرزهای لبنان با سوریه برود و با فرماندهان تماس بگیرد و به لبنان بازگردد، اما او با اصرار زیاد به سوریه رفت و مسئولیت فرماندهی نیروهای امنیتی و نظامی را برعهده گرفت و در میدان نبرد با تروریست های تکفیری در پیشاپیش رزمندگان مقاومت بود تا اینکه به شهادت رسید و به حاج عماد مغنیه ملحق شد.

سید حسن نصرالله گفت: ما 34 سال با دشمن صهیونیستی درگیر هستیم و هیچ وقت دروغ نگفتیم. این دشمن به صداقت و شجاعت ما اعتراف کرد اما کشورهای عرب مستعرب در صداقت ما شک کردند. ما تحقیق و بررسی کردیم و هیچ نشانه ای دال بر دست داشتن رژیم صهیونیستی بر ترور شهید بدرالدین وجود ندارد. هر چند ما اسرائیل را تبرئه نمی کنیم، اما ما حتی دشمنان را متهم نمی کنیم و جنگ روانی ما با تمام جهان تفاوت دارد.

دبیرکل حزب الله افزود: به اسراییلی ها هشدار داده ایم و عرب های بدتر از کفار بدانند که اسرائیل به هر رزمنده ما دست درازی کنند، واکنش ما بسیار شدید و مستقیم و حتی خارج از محدوده مزارع شبعا خواهد بود.

وی در ادامه با انتقاد از عربستان و متهم کردن آل سعود به دروغ گویی و نفاق، اظهار داشت: اهداف عربستان در سوریه چیست؟ عربستان به دنبال قانون اساسی جدید در سوریه است اما آیا خود عربستان قانون اساسی دارد؟ آن‌ها فقط نظام پادشاهی دارند. عربستان خواستار انتخابات در سوریه است اما مگر سعودی‌ها انتخابات دارند؟ آن‌ها خواستار اصلاحات و آزادی در سوریه هستند اما آیا کسی در عربستان می‌تواند خواستار اصلاحات شود؟ کسی را که چیزی در توییتر می‌نویسد را شلاق می‌زنند اما خواستار تعدد احزاب در سوریه هستند. تمام حرف‌های عربستان کذب و رفتارش نفاق آمیز است.

سید حسن نصر الله گفت: اگر بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعلام کند که در خدمت طرح ها و برنامه های آمریکا و اسرائیل است، مطمئنا جنگ در این کشور به پایان خواهد رسید.

وی افزود: تمام گروه های تکفیری از یک منبع فکری تغذیه و یک برنامه خاص را دنبال می کنند و تحت لوای عربستان و قطر و ترکیه هستند. شیران سوریه هم به آمریکایی ها اجازه نخواهند داد حتی یک روز هم پایگاه های خود را در این کشور بر پا کنند.

دبیرکل حزب الله در پایان سخنان خود تاکید کرد: انتقام بزرگ ما برای خون سید مصطفی بدرالدین با حفظ مقاومت اسلامی و گسترش و حمایت از آن و همچنین ادامه حضور در سوریه و گسترش آن خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون