مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

قول حرکة النجبا عراق برای آزادسازی شهر الفلوجه

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی حرکة النجباء گفت: آمادگی کامل برای آغاز عملیات الفلوجه را داریم و پیمان پیروزی می بندیم.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی النجباء با اشاره به شروع عملیات آزادسازی جاده عامریه ــ الفلوجه توسط رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اظهار داشت: گروه های تروریستی که الفلوجه را به قندهار تبدیل کرده اند؛ نتیجه جنایتهای خود در میدان جنگ را خواهند گرفت.

سید هاشم الموسوی با بیان اینکه "رقه" و "الفلوجه" دو روی یک سکه هستند، افزود: هر دوی این شهرها منبع تروریسم، ویرانی و نابودی در منطقه اند.

وی افزود: ورود به شهر الفلوجه و پاکسازی آن از اهداف ما است که به هیچ وجه قابل تغییر و بازگشت نیست.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به برخی صداهای مخالف برای جلوگیری از پیشرفت ررزمندگان مقاومت در جریان آزادسازی عراق از لوث وجود داعشیان، تصریح کرد: هیاهوی سیاسی و رسانه ایِ به راه افتاده نمی تواند چرخ مقاومت را متوقف کند و اینها توان تغییر برنامه ریزی مقاومت برای ورود به شهر تروریستی الفلوجه را ندارند.

الموسوی با اعلام آمادگی کامل رزمندگان حزب الله حرکة النجباء برای آغاز هرگونه عملیاتی خاطرنشان ساخت: مقاومت اسلامی النجباء آمادگی کامل خود را برای ورود به الفلوجه اعلام می کند و با ملت عراق پیمان می بندد که به پیروزی های بزرگی بر دشمنان خدا و بشریت دست یابد.

وی در پایان از تمام رسانه های داخل و خارج عراق خواست که اخبار و حوادث میدانی جنگ را با دقت تمام به مردم منتقل کنند و پشتیبان نیروهای مقاومت در جنگ علیه گروه تروریستی داعش باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون