مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ادای احترام امیرعبداللهیان به شهید بدرالدین و دیگر شهدای مقاومت اسلامی + عکس

«حسین امیرعبداللهیان» با حضور در روضه الشهیدن در ضاحیه جنوبی بیروت به مقام والای فرمانده شهید و مجاهد بزرگ حزب الله ادای احترام کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه ایران که برای دیدار با خانواده شهید «سید مصطفی بدرالدین» معروف به «ذوالفقار» به لبنان سفر کرده است، با حضور در روضه الشهیدن در ضاحیه جنوبی بیروت به مقام والای این فرمانده شهید و مجاهد بزرگ ادای احترام کرد.

«حسین امیرعبداللهیان» با حضور در روضه الشهیدن در ضاحیه جنوبی بیروت به مقام والای این فرمانده شهید و مجاهد بزرگ ادای احترام کرد.

وی که از سوی «محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان همراهی می‌شد، همچنین با قرائت سوره فاتحه به مقام والای دیگر شهدای بزرگ مقاومت از جمله فرمانده شهید عماد مغنیه (حاج رضوان)، «جهاد مغنیه» فرزند وی و «سید هادی نصرالله» فرزند «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله ادای احترام کرد.

امیرعبداللهیان همچنین با خانواده شهدای لبنانی حاضر در روضه الشهیدین گفت وگو و برای مقاومت اسلامی آرزوی پیروزی کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: تحقیقات صورت گرفته نشان داد، انفجار یکی از مراکز حزب الله نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق که به شهادت «سید مصطفی بدرالدین» منجر شد، ناشی ازحمله توپخانه ای گروه‌های تکفیری موجود در منطقه بوده است.

در این بیانیه که صبح شنبه منتشر شد، آمده است: نتیجه تحقیقات عزم، اراده و تصمیم ما را برای ادامه نبرد با این باندهای جنایتکار تا شکست نهایی آن‌ها راسخ تر کرده و این آرزو و آمال شهید عزیز «ذوالفقار» و وصیت او به برادران مجاهدش بوده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: در هر صورت، نبرد یکپارچه ما علیه طرح آمریکایی - صهیونیستی در منطقه است که تروریست های تکفیری در نوک پیکان جنگی و جبهه مقدم آن ها در تجاوز علیه امت، مقاومت، مجاهدان، مقدسات و ملت شریف و آزاد آن قرار دارند.

حزب الله لبنان بامداد دیروز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود که فرمانده و مجاهد بزرگ «مصطفی بدرالدین» معروف به «ذوالفقار» که برای نبرد با گروه‌های تکفیری به سوریه رفته بود، به شهادت رسید.

در این بیانیه تصریح شده بود که این فرمانده در رأس نبرد با طرح آمریکایی صهیونیستی در منطقه بود و در جهاد و رویارویی با گروه‌های تکفیری در سوریه عزمی راسخ داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون