مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
استان گلستان؛

دانشجویان دافوس با یکی از خانواده های شهدای ارتشی مدافع حرم دیدار کردند

جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با خانواده شهید مدافع حرم استان گلستان دیدار کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ‌ جمعی از دانشجویان دوره های 26 و دهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به اردوی محورشناسی در استان گلستان اعزام شده بودند؛ با خانواده شهید سروان صادق شیبک، از شهدای والامقام تیپ 65 نوهد و نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان دیدار کردند.

در این دیدار دانشجویان دافوس ضمن تجلیل از مقام والای این شهید سرافراز و عزم جدی در جهت ادامه راه آن شهید، لوح یادبودی را به خانواده معظم شهید شیبک تقدیم کردند.

همچنین گروه دیگری از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به منظور انجام اردوی آموزش محورشناسی به استان همدان اعزام شده اند با فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه همدان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرمانده پایگاه شهید نوژه با اشاره به مولفه های رزمی نیروهای مسلح گفت: در واقع هر نیروی مسلحی دو تا مولفه دارد یکی نیروی انسانی و دیگری تجهیزات که هر کدام از اینها دارای اهمیت ویژه ای هستند ولی نقش نیروی انسانی از تجهیزات بسیار با اهمیت تر است.

وی افزود: دافوس یکی از مکان هایی است که در زمینه پرورش نیروی انسانی نقش مهمی در کشور دارد و مدیرانی را تربیت می کند که از نظر دانش نظامی و دانش مدیریتی مدیران توانمندی خواهند شد و وقتی یک مدیر توانمند باشد می تواند خوب تصمیم بگیرد و خوب تدبیر و فرماندهی کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون