مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

انتقام یگان ویژه بازهای عراق از داعش + تصاویر

ده ها تروریست تکفیری داعش در حملات نیروهای ویژه عراق که با پشتیبانی جنگنده های ارتش این کشور صورت گرفت به هلاکت رسیدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ۲۶ تروریست داعش از جمله چند تن از عوامل انفجارهای تروریستی بغداد در حمله هوایی ارتش عراق به استان الانبار کشته و دست کم ۸ تروریست دیگر زخمی شدند.

هواپیماهای اف ۱۶ عراق بعد از ظهر جمعه، چهار مرکز تجمع تروریست‌های داعش را در استان الانبار بمباران کردند بطوری‌که در این حمله مقادیری موشک و مواد منفجر نیز منهدم شد.

در میان تروریست‌های کشته شده نام سرکردگانی مانند «ابوعدنان البیلاوی» مسئول اردوگاه‌های نظامی موسوم به ولایت الانبار، «احمد داود الکبیسی» از فرماندهان داعش در الرطبه، «وسیم زیدان ابوتراب الانصاری» مسئول برخی عملیات‌های تروریستی بغداد و «سالم سلال المغربی ابوسیاسف» مسئول تبلیغات ولایت جنوب بغداد دیده می‌شود.

در همین حال یگان ویژه «بازهای» عراق بیش از ۳۰ عضو گروه تروریستی داعش را در منطقه الرطبه در پاسخ به حملات اخیر این گروه در عراق کشته یا زخمی کرد.

یگان ویژه بازهای عراق اعلام کرد: این عملیات در راستای قصاص گروههای تروریستی است که انفجارهای اخیر در بغداد را انجام دادند.

گروه تروریستی داعش از اوایل سال ۹۳ بخش‌هایی از عراق را اشغال کرده است، اما نیروهای عراقی طی ماه‌های گذشته، مناطقی در شمال و غرب عراق را از وجود عناصر این گروه تروریستی پاکسازی کرده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون