مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تصاویری از شهید سید مصطفی بدرالدین در میدان نبرد

فرمانده و مجاهد بزرگ حزب الله «مصطفی بدرالدین» معروف به ذوالفقار که برای نبرد با گروه‌های تکفیری به سوریه رفته بود، به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ تصاویر جدیدی از شهید «سید مصطفی بدرالدین» معروف به "ذوالفقار" فرمانده ارشد و مجاهد بزرگ حزب الله در میدان نبرد منتشر کرد.

حزب الله لبنان بامداد جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فرمانده و مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین معروف به ذوالفقار که برای نبرد با گروه های تکفیری به سوریه رفته بود، به شهادت رسید.

در ادامه بیانیه حزب الله هم که ساعتی بعد صادر شد، تاکید شده است: اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حاکی از انفجاری بزرگ در یکی از مراکز حزب الله نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق است که به شهادت فرمانده بزرگ مصطفی بدرالدین و زخمی شدن تعدادی از همراهانش منجر شده است.

در این بیانیه با بیان اینکه تحقیقات برای مشخص شدن علت‌های این انفجار ادامه دارد و نتیجه را به زودی اعلام می‌کنیم، خاطرنشان شده است که درصدد هستیم تا مشخص کنیم این انفجار نتیجه یک حمله هوائی، موشکی و یا توپخانه ای بوده است.

شبکه الجدید لبنان با بیان اینکه شهید مصطفی بدرالدین، جایگزین شهید مغنیه در حزب الله بوده است اعلام کرد که این فرمانده مجاهد در حمله هوایی دشمن صهیونیستی به یک پایگاه حزب الله نزدیک فرودگاه دمشق به شهادت رسیده است.

مراسم تشییع پیکر شهید بدرالدین، ذوالفقار حزب الله عصر جمعه از تالار الحوراء زینب (س) در منطقه الغبیری ضاحیه جنوبی با حضور جمع کثیری از مردم و مقامات مذهبی، سیاسی و اجتماعی برگزار شد و پیکر مطهرش در روضه الشهیدین در کنار دیگر شهدای مقاومت اسلامی به ویژه دوست، برادر و همرزم خود، شهید «عماد مغنیه» آرام گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون